  • Data: 2013-08-12 21:52:07
    Temat: Re: Superb Combi - 1,6 TDI daje radę?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-08-2013 o 09:45:10 Franc <w...@w...pl> napisał(a):

    > Witam grupę,
    >
    > Zastanawiam się nad kombi rodzinnym.

    (...)

    > 1,8 TSI i 2,0 TDI to już parę tysięcy więcej, automatycznej skrzyni nie
    > planuję (9K do ceny, to już wolę dopłacić do panoramicznego dachu).

    Kolego, zastanów się jeszcze raz :-) - jak kupujesz nowe auto i mieści się
    to budżecie bierz automat (nawet kosztem rezygnacji z bajerów takich jak
    dach pan. navi czy skóra). Zmienisz w nim olej tak jak zaleca producent
    skrzyni - silnik i skrzynia będą wieczne.
    Mi też wszyscy mówili, że frajda z jazdy jest tylko wtedy gdy wachlujemy
    "wajchą". Teraz wiem, że wszystkich tych doradców poje...ało. Gdy
    człowiek, dzień w dzień musi dojeżdżać autem do roboty, stać w korkach,
    jechać 10h z Wawy do Zakopanego czy innego "kurortu" - nie ma nic lepszego
    niż automat.
    Teraz po prawie trzech latach jazdy automatem wiem, że w życiu nie kupię
    nic innego.

    TG