  • Data: 2013-08-14 10:33:04
    Temat: Re: Superb Combi - 1,6 TDI daje radę?
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-14 08:57, Franc pisze:

    > Również się dołożę - dlaczego?
    >
    > POmijam marketingowy przekaz wszelkich redaktorów, którzy piszą bez
    > owijania w bawełnę - 1,6 w miejsce 1,9 i właśnie je porównują. Dodatkowo
    > piszą, że 1,6 to ta sama konstrukcja co 2,0, tylko o zmniejszonej
    > pojemności.

    Mniejsza moc samego słupka.
    Mam Polo 1,4 tdi 2000 co niby ma tyle samo koni co passat 1,9 tdi 1996.
    To 1,4 naprawdę trzeba cisnąc żeby to zaczęło jechać. Gdy podjeżdżam pod
    wzniesienie 1,4 trzęsie się cały silnik, odpowiednio trzeba dawać gaz bo
    zgaśnie. Te same wzniesienie 1,9 tdi samochód pokonuje bez bulu tylko z
    odpuszczanym sprzęgłem, nie widziałem w 1,9 żeby trząsł się silnik jak
    by chciał wyskoczyć z ramy.