  • Data: 2013-08-12 21:31:22
    Temat: Re: Superb Combi - 1,6 TDI daje radę?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Franc wrote:

    > Aż tak jest źle :-)
    > Żona mi marudzi, że on automatem to never-ever i w ogóle.

    przejedź sie sensownym automatem to zobaczysz...

    naprawdę machanie wajchą i pedałowanie jak na rowerze nie jest kwientesencją
    przyjemnosci z jazdy.

    dla mnie przyjmność jazdy to wygodne fotele, na tyle wysokei aby popierały
    uda na całej długości, wyciszona kabina żeby można było sobie spokojnie
    słuchac muzyki, dobre zawieszenie żeby nie czuć dziur. W miarę mocny silnik
    żeby sie nie slimaczyć.