  • Data: 2009-08-04 09:19:22
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:69e30b70-725b-4416-85a4-ce2dbcd193bd@c1g2000yqi
    .googlegroups.com...

    > Aha czyli prostowanie bzdur jest szukaniem zaczepki - coraz zabawniej. A
    > tak
    > dla Twojej informacji z luku strzelal "Winnetou". No ale dla Ciebie fakty
    > nigdy nie mialy znaczenia...
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo

    > chlopie daj se siana

    Czy to znaczy "nie poprawiaj mnie bo mi przykro i sie poskarze mamusi", czy
    moze "dlaczego nikt mnie nie lubi"?

    > podaje zrodlo z ktorego wynika ze na grupie fot.cyftowa jest
    > zarejestrowanych 1920 uzytkownikow.
    > i tyle.
    > aktywnych autorow jest 87 z tego samego zrodla
    > loguje sie na grupe za pomoca google.

    Podajesz bzdure bo nie rozumiesz jak dzialaja grupy dyskusyjne. Do "po co mi
    mózg mam cyfrówke" dolozyles "po co mi mózg mam googla".

    > i tyle .
    > i po co wogole zabierasz glos na ten temat ?
    > o co ci chodzi ?

    O to, ze piszesz bzdury.

    > chcesz sie klocic ?

    Nie czuje takiej potrzeby, natomiast czasem czuje potrzebe poprawiania bzdur
    które widze w sieci.

    > coz ma oznaczac twoja uwaga iz nie powinenem pisac.

    Uwaga, ze nie powinienes pisac oznacza, ze nie powinienes pisac. Tak trudno
    zrozumiec proste zdanie? Tak po prostu uwazam ze wzgledu na poziom tej
    grupy. Od kiedy tu przyszedles (jeszcze pod innym nickiem) napisales setki
    postów zawierajace dziesiatki bzdur i buractwa w stylu "hybryda rulez". Nie
    wniosles nic merytorycznego wiec najlepiej bedzie jak sobie stad pójdziesz.

    > nie napisales nawet polowy tak rzeczowych postow jak ja a
    > podskakujesz.

    "podskakujesz"??? Co to jest przedszkole???

    > daj se juz siana - zajmij sie rzeczywiscie lepiej strzelaniem z luku.

    Kazdy moze sobie poczytac archiwum i samemu wyciagnac wnioski kto ile razy
    pisal bzdury, kto ile rzy toczyl bezsensowne dyskusje. I aby sobie tych
    statystyk nie psuc juz koncze. W tych trzech postach wykazalem dwie Twoje
    bzdury (o liczbie uzytkowników grupy i o Winnetou) - to chyba niezly wynik.
    Na dzis wystarczy jak jutro bede mial ochote to znowu bede "podskakiwac"
    Twoich bzdur do poprawiania mi niestety pewnie nie zabraknie.

    Nie musisz odpisywac ja juz Twoich wypocin w tym watku nie zobacze. Dla mnie
    EOT.

    Pozdrawiam
    Winetoo