  • Data: 2013-07-31 10:02:57
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 22:49:50 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > [...]
    >
    > Przypomnij sobie polski podział kierowców:
    > - Jeden Ja Miszcz

    No nie, tylko "Ja Miszcz".
    To ze jeden to pozniej wychodzi.

    > - lamusy, którzy jadą wolniej
    > - wariaci, którzy jadą szybciej

    Ale musze przyznac ze o ile kiedys zdarzalo mi sie "jechac z kims" w
    trasie, to od wielu lat nie. Inni jada za wolno, albo za szybko.

    > Ten miszcz ma bardzo ograniczoną druga grupę po prostu.

    Kapelusznik znaczy sie.
    No to moze faktycznie innych wk*, a potem narzeka ze go
    wyprzedzaja/-am na ciaglej, pod gorke, przez skrzyzowanie ..

    J.