  • Data: 2013-07-31 17:23:31
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-31 08:24, Myjk pisze:
    > Niedawno był wątek gdzie koleś (Gil?) innych "ubawił" na
    > grupie, bo normalnie był w silnym stanie ubawienia gdy spotkał skrzyżowanie
    > gdzie strzałka warunkowa mu się paliła mniej jak sekundę. Pytam na wstępie
    > czy zgłosił tę awarię -- ale oczywiście nie, dla niego ważniejsze było
    > pochwalenie się tym faktem na grupie dyskusyjnej.

    z tego co pamiętam zobaczył to w trakcie jakiejś trasy, a nie widuje
    codziennie pod domem. Ja też nie wyobrażam sobie po 12 godzinach w
    pracy, w tym 8 za kółkiem siadać do komputera i klepać skargę, sorry,
    najpierw odnaleźć kto jest odpowiedzialny za znak w Pcimiu Dolnym...

    > Awarie sprzętu się zdarzają, urzędnicy różne dziwne rzeczy robią -- ale
    > dlaczego nikt ich z błędu nie wyprowadza a woli tylko słodko o tym
    > pierdzieć w internecie, to już nie wiem.

    A ja wiem. Każdy w tym kraju ma cię w dupie. Idziesz na policję zgłosić
    cokolwiek jako poszkodowany - przyjęty zostajesz jak kolejny zawracacz
    dupy, jak ktoś łaskawie cię obsłuży, to widać że wolałby w tym czasie
    przesiedzieć na 100% płatnym L4. Wiem, bo zgłaszam każdą kradzież.
    Jak idziesz do urzędu, ZUSu itp. to też jesteś traktowany jak wrzód
    (oczywiście jeśli ty masz coś do załatwienia, bo jeśli urząd popełni
    błąd to bywa bardzo miły).
    Większość znajomych nie zgłasza kradzieży bo nie ma na to czasu. Ja mimo
    braku tegoż powziąłem sobie psuć statystyki nierobom. Na znaki jednak
    nie mam już czasu, z resztą mi tam one jakoś mocno nie przeszkadzają bo
    mam CB i antyradar :P

    Łukasz