  • Data: 2013-07-31 20:00:28
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-31 08:24, Myjk wrote:

    > Awarie sprzętu się zdarzają, urzędnicy różne dziwne rzeczy robią -- ale
    > dlaczego nikt ich z błędu nie wyprowadza a woli tylko słodko o tym
    > pierdzieć w internecie, to już nie wiem. Chyba już taka wbudowana
    > mentalność.

    Kolego - awarie zgłaszam bo jest sens. Pytać po co ustawili tam
    fotoradar a nie gdzie indziej - nie ma sensu - odpowiedzi na to pytanie
    są w ogólnodostępnej prasie i portalach z nazwiskami rzeczników - nie
    wierzę, że źle zacytowano ich słowa, skoro są opatrzone nazwiskami a
    sprawa była jednak swego czasu popularna.

    "Jesteśmy zaskoczeni liczbą odnotowanych w tym miejscu wykroczeń. Przez
    siedem dni było ich 667. Sądziliśmy, że ze względu na duże natężenie
    ruchu i to, że wcześniej jest skrzyżowanie ze światłami, zdjęć z tego
    fotoradaru będzie mniej. Ale to tylko pokazuje, że jest on w tym miejscu
    bardzo potrzebny." Monika Niżiak - rzeczniczka SM

    Jakby ustawili na 10km/h to by pokazało, że jest jeszcze bardziej
    potrzebny, co potwierdza fakt że jak zmieiono na 50 to okazał się mniej
    potrzebny.

    Shrek.