eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaFotografowanie w muzeach - już można?!Re: Super! To ja od razu mam małą prośbę o zdjęcie na Wawelu! :) [Re: Fotografowanie w muzeach - już można?!]
    From: jurekk <j...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Super! To ja od razu mam małą prośbę o zdjęcie na Wawelu! :) [Re:
    Fotografowanie w muzeach - już można?!]
    Date: Sun, 11 Apr 2010 12:37:31 +0200

    > Kościół, to chyba nie muzeum. Zapewne zgromadzone tam zabytki
    > są powpisywane do stosownych rejestrów, ale to jeszcze nie
    > czyni z kościoła muzeum. Wprowadzony "zakaz zakazywania"
    > nie będzie raczej dotyczył kościoła Mariackiego.
    > Jest prywatny właściciel (parafia), który pobiera opłaty
    > na swoim terenie. Dokładnie tak samo, jak bym to zrobił
    > w swoim domu.

    od kiedy to kościół katolicki jest prywatnym terytorium,
    co za heretyk z ciebie.
    Kościół katolicki i co za tym idzie wszystkie świątynie są współne dla
    wszystkich Polaków, nawet tych nie wierzących.
    Gdyby iść Twoim tokiem rozumowania, to nie mógłbym sie udac na
    nabożeństwo do innego kościoła, bo to "inny dom" tak jak podajesz
    przykład swojego podwórka, BO WŁAŚCICIEL POSESJI (czyli tego innego
    kościoła) mnie nie zaprosił, więc nie mogę tam wejść.
    Kolego brednie wypisujesz!!
    Idąc Twoim tokiem rozumowania, jakim prawem jeździsz, do innego miasta,
    skoro Cię tam nikt nie zaprosił, idziesz na inną ulicę---skoro to nie
    Twoja i nie twój teren.
    Podałem ci jeszcze inne przykłady, to moze zrozumiesz