  • Data: 2012-01-20 18:20:50
    Temat: Re: Sumowanie
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > komentarz ->
    >
    > wiekszosc ludzi jest beznadziejna, ja jak jestem w dobrej
    > formie to niemal nie maoge patrzec na wiekszosc ludzi bez
    > wyżygania, (właczajac tych z radia i tv)
    > < acz to i tak poboczny problem, mam wieksze problemy,
    > glownie wlasnie b kiespka forma fizyczna i duchowa)
    >
    > * oczywscie ze nie wszedzie jest tak zle ale podejrzewam
    > ze w wiekszosci miejsc jest tak zle, sam bardzo chetnie
    > bym znalazl jakies dobre towarzystwo z ktorym mozna by sie
    > powloczyc letnimi nocami pd ksiezycami - but where, ostatni
> [...]
    jestem w masakrycznej formie fizycznej (bez przerwy a to bola
    mnie kosci a to sie dusze a to mnie pala nery, itd) a to
    uwazam ma jednak duze znaczenie; przy tym schodzi ze mnie
    dobra filozoficzna energia - za duzo pracuje (tj zajmuje
    sie programowaniem ) a to mnie oglupia itd :/ - ta praca
    jest troche niewarta tych 'skutkow ubocznych'