  • Data: 2012-01-20 18:10:16
    Temat: Re: Sumowanie
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie nie wszedzie jest tak zle. (*) Ale ja jakos zawsze trafiam na
    > dzicz. Produkcja duzej ilosci kodu w mozliwie krotkim czasie, a
    > potem sam w swoim kodzie nie umiem sie polapac.
    > Pozdrawiam

    komentarz ->

    wiekszosc ludzi jest beznadziejna, ja jak jestem w dobrej
    formie to niemal nie maoge patrzec na wiekszosc ludzi bez
    wyżygania, (właczajac tych z radia i tv)
    < acz to i tak poboczny problem, mam wieksze problemy,
    glownie wlasnie b kiespka forma fizyczna i duchowa)

    * oczywscie ze nie wszedzie jest tak zle ale podejrzewam
    ze w wiekszosci miejsc jest tak zle, sam bardzo chetnie
    bym znalazl jakies dobre towarzystwo z ktorym mozna by sie
    powloczyc letnimi nocami pd ksiezycami - but where, ostatni
    raz taki 'dobry czas' mialem w poznaniu 5 lat temu, od tej
    pory meka