  • 11. Data: 2009-03-25 10:24:12
    Temat: Re: Suka utopiona.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gqcurr$bmp$1@mx1.internetia.pl...

    > Hej,
    > hehehe, chyba piliście ruski spirit, bo cały Konstancin jest od wczoraj
    > tak zaśnieżony, że w zimie tyle białego nie pamiętam... ;)
    No wlasnie, ja juz wlozylem aku do strucla, bo_na preclach_mowili, ze zima
    sie skonczyla a tu dupa.
    I jak tu wierzyc w _precle_ ;)??

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 12. Data: 2009-03-25 11:09:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    BartekGSXF pisze:

    > I jak tu wierzyc w _precle_ ;)??

    [cyt]
    W epistemologii wiara to "uznawanie za prawdziwe nieuzasadnionego
    twierdzenia". Zarówno uzasadnienie jak i jego brak nie implikują
    prawdziwości lub fałszywości treści wiary
    [/cyt]

    za wikipedia.pl
    ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-03-25 23:34:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Upalalem betoniarke do poludnia, ale nie przyjechales.

    Nie wszyscy mają wolny każdy weekend...

  • 14. Data: 2009-03-26 01:01:46
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Arni wrote:

    > wydziedziczyles go juz jak rozumiem?;)

    Nie, rozumiem go.

    Dotychczas mial bardzo wyidealizowany obraz 'motocyklisty'.
    A dopiero na TBSZ przekonal sie, jak brutalna jest prawda :-))

    PS:
    Co gorsza, zauwazyl, ze jeden motocyklista pil ... alkohol !!!
    Z zielonej butelki :-))

    --
    T.F.

  • 15. Data: 2009-03-26 07:50:09
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > twierdzenia". Zarówno uzasadnienie jak i jego brak nie implikują
    > prawdziwości lub fałszywości treści wiary

    W takim razie przywrociles mi nadzieje :)

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8