  • 1. Data: 2009-03-22 00:05:54
    Temat: Opony do draga
    Od: "Maverick" <art6@[usun]wp.pl>

    Witam szanowne grono.
    Wlasnie sie przymiezam do wymiany opon w drag starze 650. Chcial bym jakies
    porzadne. Rozwazalem mozliwosc zakupu uzywek jakiejs lepszej firmy lub
    czeskich zamienikow dunlopa. Jakie jest wasze zdanie o uzywanych oponach w
    choperze? Szczerze powiedziawszy troche sie obawiam zakladac uzywki nawet w
    bardzo dobrym stanie, bo w koncu ktos z jakiegos powodu je jednak wyrzucil.
    Chyba nikt nie wyrzuca bez powody dobrych opon?
    Pozdrawiam
    Mav

  • 2. Data: 2009-03-22 07:47:51
    Temat: Re: Opony do draga
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Jeśli coś jest zbyt piękne aby było prawdziwe, to pewnie właśnie takie
    jest.

  • 3. Data: 2009-03-22 08:47:33
    Od: "Sławek " <s...@g...pl>

    Maverick <art6@[usun]wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > bardzo dobrym stanie, bo w koncu ktos z jakiegos powodu je jednak wyrzucil.
    > Chyba nikt nie wyrzuca bez powody dobrych opon?

    Nie musisz kupowac uzywanych, kup opony nowe lecz tzw. lezakowane, czyli z
    data produkcji z przed kilku lat. Takie opony sa znacznie tansze a przy
    spokojnej, "czoperowej" jezdzie raczej nie odczujesz roznicy w stosunku do
    nowych.

  • 4. Data: 2009-03-22 10:20:58
    Od: "Maverick" <art6@[usun]wp.pl>

    Użytkownik "Sławek " <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spokojnej, "czoperowej" jezdzie raczej nie odczujesz roznicy w stosunku do

    A gdzie takie leżakowane kupi? Byłem u trzech oponiarzy i żaden mi nic
    takiego nie proponował, Tylko nowe i to na zamówienie, albo używki i to też
    nie na juz a za jakiś czas.
    Pozdrawiam
    Mav

  • 5. Data: 2009-03-22 13:04:24
    Od: "Sławek " <s...@g...pl>

> [...]

    > takiego nie proponował, Tylko nowe i to na zamówienie, albo używki i to też

    Ja zwykle kupowalem na motobajzlu.

  • 6. Data: 2009-03-22 13:20:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Maverick pisze:
> [...]
    > bardzo dobrym stanie, bo w koncu ktos z jakiegos powodu je jednak wyrzucil.
    > Chyba nikt nie wyrzuca bez powody dobrych opon?

    1. Nicka se zmien bo jeden Maverick juz tu jest od dawna. A on by takich
    durnych pytan nie zadawal.
    2. Czesto mozna kupic dobre uzywki "po gwozdziu" bo sie poprzedni
    wlasciciel naczytal na preclu ze po gwozdziu sie wyrzuca.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-03-22 16:29:54
    Od: p...@g...com

    On 22 Mar, 14:20, Kuczu <p...@j...pl> wrote:
> [...]

    Kiedys pytalem sie na grupie wlasnie o oponki do XVS 650. Poszperaj w
    archiwum. Lepiej chyba kupic uzywki niz tanie nowki. A ja glupi
    kupilem oponki Heidenau za ok 600zl (z wymiana). Strasznie twarde
    gowno, slizga sie potwornie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 8. Data: 2009-03-23 20:05:31
    Od: "Maverick" <art6@[usun]wp.pl>

    > 1. Nicka se zmien bo jeden Maverick juz tu jest od dawna. A on by takich
    > durnych pytan nie zadawal.

    A dzieki za sugestie, zaraz zmienie nicka. Na swoje usprawiedliwienie mam
    tylko to ze przelecialem pobieznie grupe i nie rzucil mi sie w oczy ten nick
    :) Tak przy okazji jednak pragne dodac od siebie ze nie ma durnych pytan, sa
    tylko glupie odpowiedzi :) (bez urazy)

  • 9. Data: 2009-03-24 09:57:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maverick" <art6@[usun]wp.pl> napisał w wiadomości

    > :) Tak przy okazji jednak pragne dodac od siebie ze nie ma durnych pytan,
    > sa tylko glupie odpowiedzi :) (bez urazy)

    A czy jak stanę na torach, a rękoma złapię za trakcję to pojadę jak tramwaj?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 10. Data: 2009-03-24 10:01:11
    Od: "vandorf" <v...@n...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A czy jak stanę na torach, a rękoma złapię za trakcję to pojadę jak
    > tramwaj?

    a sięgniesz ??
    vandorf