  • Data: 2009-07-24 05:50:32
    Temat: Re: Stuki w yamaha XT cd..
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tmek pisze:

    > Mam teraz pytania. Czy taki klin mozna gdzies dostac jako zamiennik i rzecz
    > popularna? Wymiary ma 7x7x30, nie jest to chyba jakas wzmacniana stal skoro
    > sie tak wyrobila?

    Bez problemu dostaniesz klin 7x7. Co prawda najpopularniejsze sa 6 i 8
    ale z siodemka nie powinno byc rowniez problemu.

    > Co zrobic z walem? Jest luz na lozysku, kreci sie on w nim lekko, porysowane
    > sa nawet podkladaki ktore opieraja sie o lozysko i zebatke.
    > Przypuszczam ze predzej wytarl sie czop niz tuleja lozyska, wiec mam
    > niedobor srednicy na wale. Regeneruje sie to jaksos?

    Tak. Ale do tego i tak musisz rozpolowic silnik i wyjac wal. Ja bym
    jednak zaczal od wymiany samego lozyska i od dokladnych pomiarow
    srednicy czopu. Czop oczywiscie mozna zregenerowac poprzez metalizowanie
    i szlifowanie na wymiar. Ale zacznij od lozyska.

    > Co do reszty korbowodu nie mam raczej zastrzezen.

    A co ma do tego korbowod ?

    > Da sie na tym na razie jezdzic? Luzu nie ma strasznego, ale szarpiac jest on
    > wyczuwalny na stylku wal lozysko.

    Tam nie powinno byc luzu w ogole. Luz powoduje ze walem bedzie trzepac
    co dosyc szybko uszkodzi lozysko po drugiej stronie i pare innych rzeczy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition