  • Data: 2009-07-24 12:36:34
    Temat: Re: Stuki w yamaha XT cd..
    Od: "Tmek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Bez problemu dostaniesz klin 7x7. Co prawda najpopularniejsze sa 6 i 8
    > ale z siodemka nie powinno byc rowniez problemu.

    Ok, dzieki.
    A jak taki klin powinien tam siedziec? Z tego co na razie widze pret 7x7
    wchodzi ale nie spasowuje sie sztywno. Jest troche luzno, jest wyczuwalny i
    widoczny luz na obrocie. To co bylo oryginalnie mialo 6.98mm, na rownej 7
    jest tak jak pisze. Z tego wynika ze sie troche tam wyrobilo.
    Teraz czy luz na klinie jest dopuszczalny i nakretka to dociaga, czy trzeba
    dorabiac klin pod to co jest na wcisk?

    > Tak. Ale do tego i tak musisz rozpolowic silnik i wyjac wal. Ja bym
    > jednak zaczal od wymiany samego lozyska i od dokladnych pomiarow
    > srednicy czopu. Czop oczywiscie mozna zregenerowac poprzez
    > metalizowanie i szlifowanie na wymiar. Ale zacznij od lozyska.

    Na tym sie skonczy ale jeszcze nie póki lato.

    pozdro
    Tmek