-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Studzenie silnika
Date: Fri, 26 Sep 2014 19:18:03 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <m0474i$ae4$2@node1.news.atman.pl>
References: <54251170$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m034cs$53i$2@node1.news.atman.pl> <m03dqb$t21$1@node2.news.atman.pl>
<m03kt4$mki$2@node1.news.atman.pl> <m03lra$nrr$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-188-33-162-200.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1411751891 10692 188.33.162.200 (26 Sep 2014 17:18:11
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Sep 2014 17:18:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m03lra$nrr$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545443
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-26 14:23, Andrzej Lawa pisze:
> W dniu 26.09.2014 14:06, Lewis pisze:
>
>> Misiu ja to wiem, ale zwykłe dupowozy używane w dupowoziasty sposób nie
>> nagrzewają turbiny i wystarczy jak przed zgaszeniem wyhamujesz wirnik w
>> turbo który po zaniku ciśnienia oleju potrafi w skrajnych przypadkach
>> kręcić się jeszcze z prędkością 100k++ RPM (Jak jakiś idiota zrobi
>> przegazówkę przed zgaszeniem. Czym to grozi chyba wiesz...
>
> Tylko co to kogo obchodzi? Jeśli nie umie jeździć tak, żeby silnik nie
> wymagał dlugotrwałego "wygaszania" pod oknami innych, to niech mu tę
> turbinę szlag trafi.
>
Ale ja absolutnie nie bronię tego głąba smrodzącego pod oknem tylko
tłumaczę dlaczego turbo się chłodzi a nie gasi się od razu po kilowaniu.
Jasne? :)
--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.14 00:02 Gotfryd Smolik news
- 27.09.14 00:23 BartekK
- 27.09.14 02:39 k...@g...com
- 27.09.14 08:16 Jacek
- 27.09.14 08:29 Lewis
- 27.09.14 11:19 Trybun
- 27.09.14 12:21 RoMan Mandziejewicz
- 27.09.14 12:25 RoMan Mandziejewicz
- 27.09.14 13:05 BartekK
- 27.09.14 14:52 Gotfryd Smolik news
- 27.09.14 14:41 Gotfryd Smolik news
- 27.09.14 17:04 Tomasz Pyra
- 27.09.14 19:23 J.F.
- 27.09.14 20:35 megrimsES
- 27.09.14 20:47 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=