  • Data: 2015-12-04 20:10:59
    Temat: Re: Struktura do przydzielania numerków
    Od: Adam M <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, December 4, 2015 at 10:17:02 AM UTC-5, Borneq wrote:
> [...]
    int lub unsigned long - to jest standardowe rozwiazanie np przy programowaniu MCUs
    8, 4 i 4 rolowania w najgorszym przypadku przy 32 bit int i 5 podzialow i 4
    rolowania przy 64 bit long.

> [...]
    > {
    > if (mask & 0x00000f00) szukaj_przesuwajac
    > else szukaj_przesuwajac
    > }
    > }
    > else
    > {
    > if (mask & 0x00ff0000) //8 najmłodszych
    > {
    > if (mask & 0x000f0000) szukaj_przesuwajac
    > else szukaj_przesuwajac
    > }
    > else
    > {
    > if (mask & 0x0f000000) szukaj_przesuwajac

    Tka przy okazji, z czystej ciekawosci sie pytam na jakim systemie to mam byc
    implementowane - czy to tylko teoretyczne dewagacje - za wyjatkiem duzych
    web-serwerow i baz danych obslugujacych bardzo duze firmy (w tym przypadku sa dobrze
    znane rozwiazania jak radzic sobie z problemem) ciezko mi wyobrazic sobie system
    ktory uruchamia miliony watkow - nie mowiac juz o milionach zadan.