  • Data: 2010-03-24 22:30:31
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hodp3o$g9s$1@inews.gazeta.pl...

    > A cóż w tym dziwnego, skoro wszyscy zignorowaliście D-40?

    Ba! Jechałem dziś i myślisz, że ktoś stosował się do owego D-40? Wyprzedził
    mnie gość Lublinem, którego widać z przodu. Ja ślimaczyłem się 20 km/h...

    > Oczywiście, że może tak wyglądać. Teraz jest zimno, ale jak jest
    > ciepło, to z całą pewnością jest tam sporo dzieci itd..

    "A gdyby tutaj staruszka przechodziła do domu starców, a tego domu wczoraj
    by jeszcze nie było, a dzisiaj już by był. To wy byście staruszkę
    przejechali, tak? A to być może wasza matka!!!"

    > Przy okazji pragnę zaznaczyć, że strefa zamieszkania to nie tylko drogi
    > osiedlowe i Twoje o nich wyobrażenie.

    Oczywiście, zatem postaw znak strefy zamieszkania na granicy kraju. A
    najlepiej wprowadzić Red Flag Act...

    > Oczywiście, że tak - wygląda na to, że nie ma nawet 20.

    MOŻE I JEST 20 M ALE OD KRAWĘDZI BLOKU. Bloki nie stoją równolegle do drogi.
    Drugi koniec znajduje się co najmniej 100 m od drogi.

    > Nieistotne.

    A las też nieistotny, w nim też bawią się pewnie dzieci.

    > Ścieżka rowerowa może i wygląda dziwnie, ale ja nie mam nic przeciwko,
    > by rowerzyści zostali oddzieleni od pieszych. Swoją ścieżką
    > - jakie wg Ciebie warunki musi spełniać droga, by kwalifikowała się
    > do strefy zamieszkania?

    W mojej okolicy są ludzie handlujący grzybami na A18. Ciągle na nich policja
    narzeka, czas ustawić więc znak D-40 i będzie po kłopocie!

    > BTW - nadal mnie zastanawia, jak można zignorować w sumie jeden jedyny
    > znak widoczny z daleka.

    Pisałem że przede mną gość z dużą prędkościa przejechał w poprzek drogi na
    wstecznym. To było właśnie na skrzyżowaniu, gdzie stoi znak o strefie
    zamieszkania. Na nim skupiłem swoją uwagę, by "Dżygit" nie wkręcił jakiegoś
    numeru i znaku nie zauważyłem choć jest widoczny. Czy jeszcze czegoś mistrzu
    przepisowej jazdy nie rozumiesz? W ogóle jeździsz samochodem po Polsce, czy
    tylko tak sobie trollujesz?