  • 11. Data: 2010-08-09 09:20:08
    Temat: Re: Straż Miejska nie może używać fotoradarów
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-07 22:08, MariuszM pisze:

    > Jedno zdanie...
    > Jeżeli ustawodawca chciałby dać strażnikom prawo do używania przyrządów/urządzeń
    pomiarowych, to napisałby to wprost, tak jak w przypadku policji.
    > Napisał inaczej...
    > Jedna ustawa dwa różne kategorie urządzeń - rejestrujące i pomiarowe. Po co?

    Bo nie każde pomiarowe (np. suszarka) jest samoczynnie rejestrujące. I vice versa,
    nie każde rejestrujące (np. przejazd na czerwonym) jest pomiarowe.
    Czyli moim zdaniem ustawodawca dość prezycyjnie i celowo to rozróżnił.
    A po co? Pewnie po to, żeby SM nie stała z suszarką...