  • 41. Data: 2011-12-26 01:11:46
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the best
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jd5m9l$eqi$1@usenet.news.interia.pl...

    > Jakieś kwestie
    >
    > Żadnych. Na most da się wjechać, ale jest zakaz ruchu oprócz KM i Taxi i

    Bo są to kwestie nietechniczne. PRzez zamknięcie mostu skierowano cały ruch
    kołowy poza tą okolicę. Dzięki temu komunikacja jeździ sprawnie i szybko i
    pewnie część ludzi przeniosła się na KM zamiast samochodów.

    Gdyby otworzyć most nawet do Jagiellońskiej - okazałoby się, że powstaje
    spory ruch i dalej paraliż okolicy.

    Radzymińska jest w tej chwili tylko dla autobusów i właściwie od M1 czuć, że
    jej ranga spadła - mały ruch

  • 42. Data: 2011-12-26 03:17:14
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the bestja
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.12.2011 to <t...@i...pl> napisał/a:

    > Tylko próbują szybko skręcić zanim piesi ruszą lub robią to na czerwonym.
    > Do tego wydłużają się korki.

    I warto w tym konkretnym przypadku zauważyć że ten most jest pusty, tak po
    prostu, jak wiele przejść dla pieszych chronionych zapalającą się w
    "odpowiednim" czasie strzałką.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 43. Data: 2012-01-10 21:45:14
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2011-12-24 14:31, radeCki pisze:
    > jeden most - jedna straż 10.000 tyś mandatów
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pod-choink
    e-dostal-mandat-nr-10-000,349519.html

    Bo most nie jest od tego aby po nim jeździć. Niszczy się :))))))))))

  • 44. Data: 2012-01-10 21:45:57
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2011-12-25 00:17, Paweł W. pisze:

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > O co Ci chodzi?

    Tworzy sektę.

  • 45. Data: 2012-01-12 09:03:29
    Temat: Re: Stra? Miejksa DC - the best
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2011-12-24 14:31, radeCki pisze:
    > jeden most - jedna stra? 10.000 ty? mandat?w
    Kolejny dowód na to, że chodzi tylko o kasę.
    Dlaczego nie stają PRZED mostem aby zawracać tych, którzy chcą tam wjechać?
    Dlaczego zamknięto most? Naprawdę jest powód? Wali się? Remontują? Chyba
    nie, skoro komunikacja miejska jeździ.
    Jacek

  • 46. Data: 2012-01-12 09:51:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Gru 2011, 19:06, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Idea tego jest taka, aby piesi w momencie zapalania się zielonego
    > światła mieli zawsze wolną drogę, oraz aby zielona strzałka oznaczała
    > zawsze ruch kolizyjny i wynikający z tego bezwzględny obowiązek
    > ustąpienia pierwszeństwa pieszym w każdym przypadku wjazdu.

    hm... zielona strzalka wcale nie oznacza ruchu kolizyjnego - znam
    kilka skrzyzowan, gdzie jest calkowicie bezkolizyjnie - zapala sie w
    strzalka w prawo gdy z tej prawej maja zapalony S3 w lewo (czyli zakaz
    zawracania rownoczesnie) i jadac w prawo nie ma przejscia dla
    pieszych...

    WS

  • 47. Data: 2012-01-12 10:58:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-12, Jacek <n...@g...com> wrote:

> [...]
    > Dlaczego zamknięto most? Naprawdę jest powód? Wali się? Remontują? Chyba

    Stali chyba przez pierwsze tygodnie - chyba wystarczajaco? No i czy na
    drogach mamy samych idiotow, zeby przejechac 5 znakow o zakazie i byc
    zdziwionym ze na moscie zatrzymali?

    Zamknieto bo jak sobie wyobrazasz ruch tych wszystkich pojazdow jednym
    pasem do Radzyminskiej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2012-01-12 12:39:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >zakaz
    >zawracania rownoczesnie) i jadac w prawo nie ma przejscia dla

    Trzeba odrozniac strzalke S3 od warunkowej S2.

    I zgodnie z "niezyciowymi" przepisami musze niestety przyznac ze jest
    taki niebezpieczny moment - piesi stoja pilnie wpatrzeni w w
    sygnalizator i czekaja na zielone, z tylu podjezdza samochod, skreca w
    prawo - niech sie teraz pieszym to zielone zapali - to nieszczescie
    gotowe.
    Minie pare sekund, pieszym sie zapali to zielone, rusza - i wtedy
    mozna bezpiecznie wlaczyc warunkowa strzalke. Pod warunkiem ze nie ma
    tam przejazdu dla rowerow :-)

    J.

  • 49. Data: 2012-01-12 13:07:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Sty, 12:39, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Trzeba odrozniac strzalke S3 od warunkowej S2.

    ale ja pisalem o warunkowej ;) ta S3 jest do skretu w lewo z drogi po
    prawej :)

    WS

  • 50. Data: 2012-01-12 15:11:46
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-12 10:58, AZ pisze:
    > Zamknieto bo jak sobie wyobrazasz ruch tych wszystkich pojazdow jednym
    > pasem do Radzyminskiej?

    Na szczęście mieszkam daleko od DC i nie muszę sobie wyobrażać.
    Pytałem tylko, czy zakaz dla osobówek ma uzasadnienie.
    Jacek