  • 1. Data: 2011-12-24 09:47:57
    Temat: Gdzie tanio kupię części do starszego opla astra?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Najchętniej wysyłkowo... jakieś sklepy w PL lub DE?

  • 2. Data: 2011-12-24 09:53:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Najchętniej wysyłkowo... jakieś sklepy w PL lub DE?

    w Poznaniu masz dwa sklepy, z których swego czasu często korzystałem
    http://www.opel-madry.pl/
    http://www.opel-shop.pl/

    polecam tą kolejność poszukiwań. W tym drugim obsługa zawsze powodowała, ze
    wracałem do Mądrego.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-12-24 10:09:07
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Najchętniej wysyłkowo... jakieś sklepy w PL lub DE?

    Do starszego Opla Astra szukał bym jednak części w lokalnym sklepie
    motoryzacyjnym, do którego masz najbliżej - przewaznie jest tak, że dana
    cześć występuje od 3-4 dostawców w zróżnicowanych cenach - zawsze możesz
    sobie wybrać

  • 4. Data: 2011-12-24 11:10:14
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 24 Gru, 09:47, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Najchętniej wysyłkowo... jakieś sklepy w PL lub DE?

    zalezy czego konkretnie szukasz - bo mam dojscie do czesci ze starej
    astry sprowadzonej z DE. Gdybys chcial, to info na priv.

    Pozdrawiam,
    Emil.

    http://tablica.pl/oferta/samsung-d-780-dual-sim-tele
    fon-na-dwie-karty-IDoEez.html