  • 31. Data: 2011-12-25 09:09:39
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the best
    Od: "Szuwaks" <S...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jd5rla$hvg$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Paweł W." <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wolno wjeżdżać, bo nie wolno.
    > Ja nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia w zamknięciu tego mostu.

    A ponad 2 Mzł wpływu z mandatów do budżetu miasta to słaby powód?
    To jedyne uzasadnienie.
    Od 18 października do 24 grudnia SM wystawiło tam 10000 mandatów od 200 do
    500 zł. ze średnią ponoć 250 zł (w co nie wierzę).
    3 miesiące i taki wpływ do kasy?
    Logika i tłumaczenie komukolwiek, że można było spokojnie do Jagiellońskiej
    jeździć, albo i dalej nie ma tu żadnego zastosowania.

    Szuwaks

  • 32. Data: 2011-12-25 10:55:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-24, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Żadnych. Na most da się wjechać, ale jest zakaz ruchu oprócz KM i Taxi i
    > walą mandatami dla pozostałych.

    No i jednosladow ;-) Wkoncu blachosmrodziarze nie blokuja mi pasa i nie
    musze jechac trambuspasem :P

    A przeslanki sa takie, ze jest zamkniete skrzyzowania
    Targowa/Solidarnosci a wlasciwe zwezona do jednego pasa w kazdym
    kierunku i mozliwosc przejazdu tylko na wprost. Nie wydaloby to gdyby
    mialy jezdzic tam wszyscy.

    --
    Artur

  • 33. Data: 2011-12-25 11:20:02
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-25 00:12, Grejon pisze:

    > Żadnych. Na most da się wjechać, ale jest zakaz ruchu oprócz KM i Taxi i
    > walą mandatami dla pozostałych.

    i jednośladów :P

    Pozdrawiam !

  • 34. Data: 2011-12-25 13:42:33
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the bestja
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Niedługo przyjdzie moda na przejeżdżanie
    > przy czerwonym, bo skoro nie widać żeby coś jechało, to można przejechać
    > - sygnalizacja powinna być dla ludzi.

    Są takie miejsca. Np. na Ursynowie, koło GoSportu nie wyłączają, nie
    wiedzieć czemu, świateł w nocy. I stój sobie o 2 w nocy po środku niczego
    przez 2 minuty, bo akurat zapaliło się czerwone. Z poprzecznej nic nie
    wyjedzie (bo wszystko zamknięte o tej porze, a to tylko dojazd do sklepów
    -- nawet chyba szlaban w nocy jest), pieszy nie przejdzie, bo nie ma
    pasów (ani pieszych), a czerwone się pali, a jakże!

  • 35. Data: 2011-12-25 16:53:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Zachwycaja mnie tez zielone strzalki do warunkowego
    > skretu, ktore zapalaja sie dokladnie w momencie, gdy skret staje sie
    > niebezpieczny.

    No to jest niezłe. Jakiś większy kretyn musiał wykombinować, żeby
    strzałka gasła gdy wszyscy mają czerwone/żółte i nikt nie jedzie (wtedy
    można by bezpiecznie skręcić), a zapalała się akurat, gdy piesi na ulicy
    poprzecznej włażą na ulicę.

  • 36. Data: 2011-12-25 19:06:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-25 16:53, to pisze:
> [...]
    > strzałka gasła gdy wszyscy mają czerwone/żółte i nikt nie jedzie (wtedy
    > można by bezpiecznie skręcić), a zapalała się akurat, gdy piesi na ulicy

    Idea tego jest taka, aby piesi w momencie zapalania się zielonego
    światła mieli zawsze wolną drogę, oraz aby zielona strzałka oznaczała
    zawsze ruch kolizyjny i wynikający z tego bezwzględny obowiązek
    ustąpienia pierwszeństwa pieszym w każdym przypadku wjazdu.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2011-12-25 20:33:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Liwiusz

> [...]
    > zawsze ruch kolizyjny i wynikający z tego bezwzględny obowiązek
    > ustąpienia pierwszeństwa pieszym w każdym przypadku wjazdu.

    Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane. Dobrymi w teorii ideami też.

  • 38. Data: 2011-12-25 20:40:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-25 20:33, to pisze:
    > begin Liwiusz

    > Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane. Dobrymi w teorii ideami też.

    Jednakże w tym przypadku zasada ma słuszność w praktyce. Dzięki temu
    wjeżdżające na puste pasy na "zielonej strzałce" przy czerwonym świetle
    dla przechodniów samochody nie trafią na pieszych, którym właśnie
    zapaliło się zielone i mogliby wejść wprost pod pojazd.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2011-12-25 20:47:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Liwiusz

    > Jednakże w tym przypadku zasada ma słuszność w praktyce.

    Wręcz przeciwnie.

> [...]
    > dla przechodniów samochody nie trafią na pieszych, którym właśnie
    > zapaliło się zielone i mogliby wejść wprost pod pojazd.

    Tylko próbują szybko skręcić zanim piesi ruszą lub robią to na czerwonym.
    Do tego wydłużają się korki.

  • 40. Data: 2011-12-26 01:09:02
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl> napisał w wiadomości
    > jeden most - jedna straż 10.000 tyś mandatów
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pod-choink
    e-dostal-mandat-nr-10-000,349519.html

    No spoko - most płatny - pobór myta. Stoją zawsze. Jechalem dotychczas z 5x
    i zawsze stali. Nie zatrzymują mnie;)