  • 21. Data: 2011-12-25 00:58:43
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the bestja
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Skoro uważasz że mogą jeździć gdzie chcą "bo miasto jest rozpieprzone i
    > zakorkowane" to proponuję jeździć jeszcze po chodnikach. Zawsze
    > szybciej.

    Skoro i tak stoją tam bez przerwy, to mogą pilnować zakazu wjazdu, skoro
    przejazd tym mostem jest rzekomo tak szkodliwy, to byłoby to logiczne
    posunięcie.

  • 22. Data: 2011-12-25 01:01:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 24 Dec 2011 23:58:43 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Skoro i tak stoją tam bez przerwy, to mogą pilnować zakazu wjazdu, skoro
    >przejazd tym mostem jest rzekomo tak szkodliwy, to byłoby to logiczne
    >posunięcie.

    SM i logika, dobre :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-12-25 01:25:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-12-2011 00:58, to pisze:
    > Skoro i tak stoją tam bez przerwy, to mogą pilnować zakazu wjazdu, skoro
    > przejazd tym mostem jest rzekomo tak szkodliwy, to byłoby to logiczne
    > posunięcie.

    Jak mają już stać i pilnować, to wolą zarobić - proste.

    --
    Paweł

  • 24. Data: 2011-12-25 01:31:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Jak mają już stać i pilnować, to wolą zarobić - proste.

    W tym właśnie problem.

  • 25. Data: 2011-12-25 01:38:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-12-2011 01:31, to pisze:
    > W tym właśnie problem.

    Ale tylko tych ograniczonych umysłowo, co nie są w stanie opanować
    zestawu piktogramów.

    --
    Paweł

  • 26. Data: 2011-12-25 01:42:24
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ale tylko tych ograniczonych umysłowo, co nie są w stanie opanować
    > zestawu piktogramów.

    Przepisy powinny być dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów.

  • 27. Data: 2011-12-25 01:44:29
    Temat: Re: Straż Miejksa DC - the best
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Paweł W." <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Konkrety? Fakty?

    Nie wolno wjeżdżać, bo nie wolno.
    Ja nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia w zamknięciu tego mostu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 28. Data: 2011-12-25 01:49:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin yabba

    > Nie wolno wjeżdżać, bo nie wolno.
    > Ja nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia w zamknięciu tego mostu.

    Prawdopodobnie jakiś urzędas się musiał wykazać kreatywną organizacją
    ruchu.

  • 29. Data: 2011-12-25 02:04:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-12-2011 01:42, to pisze:
    > Przepisy powinny być dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów.

    Tia. Dla ludzi = te przepisy, które akurat nie kolidują z moimi
    potrzebami czy zachciankami. Niedługo przyjdzie moda na przejeżdżanie
    przy czerwonym, bo skoro nie widać żeby coś jechało, to można przejechać
    - sygnalizacja powinna być dla ludzi.

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2011-12-25 02:46:32
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Niedługo przyjdzie moda na przejeżdżanie
    > przy czerwonym,

    Przez kilkanascie lat takie zachowanie bylo dla mnie nie do pomyslenia.
    No ale skonczylem kiedys robote o 3 w nocy, robota raczej ciezka to i
    zmeczony "troche" bylem. Pierwsze skrzyzowanie - stoje. Mija minuta,
    stoje, druga - dalej stoje, pewnie bym tam usnal, gdybym nie postapil
    owszem nagannie, ale racjonalnie. Inny samochod zobaczylem dopiero po
    kilkunastu minutach jazdy ta upojna nocka. Zajebiscie potrzebne byly te
    swiatla o 3 w nocy. Zachwycaja mnie tez zielone strzalki do warunkowego
    skretu, ktore zapalaja sie dokladnie w momencie, gdy skret staje sie
    niebezpieczny. Zreszta opisac tworczosc Galasa nie sposob, jego
    zlosliwosc przerasta wyobraznie najlepszych fantastow i pojemnosc
    wszystkich serwerow swiata.
    Czy ktos moze mi wytlumaczyc sens zamykania mostu? Calodobowego buspasa itd?
    Zreszta moj ulubiony przyklad: Jest sobie ulica szeroka, w miare
    bezpieczna (rozdzielone kierunki ruchu, prejscia dla pieszych nieliczne
    i zawsze z sygnalizacja) i ograniczenie do 50. Standard. Wszyscy jada
    normalnie, czyli ok 80. Jesli zjawi sie SM/Policja, to mandaty sie
    sypia. OK, brak CB-radia to powazne wykroczenie;-) I tak zabawa trwa
    latami. Az tu nagle ktoregos dnia podnosza dosc znacznie ograniczenie.
    Nie zmienia sie absolutnie nic innego, tylko znaki. Od tego momentu
    wszyscy jadacy jak przedtem 70-80 juz nie placa mandatow na tej trasie.
    Cieszyc sie wypada, to i sie ciesze, tylko jedna sprawa nie daje mi
    spokoju: Kierowcy, ktorzy jechali tam 70-80 popelniali wykroczenie.
    Zarzadca drogi (o dziwo) doszedl do tego samego wniosku, co zdecydowana
    wiekszosc kierowcow, ze ograniczenie jest bez sensu. Czy zatem nalezalo
    karac kierowcow za to, co pozniej usankcjonowal zarzadca drogi?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa