  • 1. Data: 2014-06-22 20:25:48
    Temat: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Grzebiąc sobie w Googlowych wizualizacjach danych wyszło, że rzeczywiście
    mamy "straszliwie drogie" paliwo :)

    http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2014-06-22 20:42:44
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-06-22 20:25, masti pisze:
    > Grzebiąc sobie w Googlowych wizualizacjach danych wyszło, że rzeczywiście
    > mamy "straszliwie drogie" paliwo :)
    >
    > http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

    A mógłbyś znormalizować cenę paliwa do zarobków.
    I nie mów, ze cena zależy głównie od wartości surowca jednakowej dla
    wszystkich.

  • 3. Data: 2014-06-22 20:50:03
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Grzebiąc sobie w Googlowych wizualizacjach danych wyszło, że rzeczywiście
    > mamy "straszliwie drogie" paliwo :)
    >
    > http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

    no tak, biorac pod uwage ze mozemy go kupic 4 razy mniej za pensje, niz
    przecietny chloporobotnik z niemiec, to faktycznie KURWA - mega taniocha...
    mega. Tylko czym wytlumaczysz oszalamiajacy sukces lpg w pl ? sami
    pasjonaci/entuzjasci ?
    LOL

  • 4. Data: 2014-06-22 21:42:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-22, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Grzebiąc sobie w Googlowych wizualizacjach danych wyszło, że rzeczywiście
    > mamy "straszliwie drogie" paliwo :)
    >
    > http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

    Jasne. A to ponizej to komentarz do Twojej opinii o tym, ze panstwo cenami
    paliwa nie steruje:

    ---
    "Teraz to paliwo może być nawet i po 7 złotych" - tak według prezesa
    PKN Orlen Jacka Krawca miał powiedzieć Donald Tusk w 2011 roku, gdy okazało
    się, że PO wygrała wybory.
    ---

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-06-22 21:53:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 19:42:52 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

> [...]
    > "Teraz to paliwo może być nawet i po 7 złotych" - tak według prezesa PKN
    > Orlen Jacka Krawca miał powiedzieć Donald Tusk w 2011 roku, gdy okazało

    no i gdzie w tym cytacie masz coś o sterowaniu?

  • 6. Data: 2014-06-22 22:01:54
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-06-22 20:42, t-1 pisze:

    > A mógłbyś znormalizować cenę paliwa do zarobków.

    W stosunku do Litwy, Łotwy, Estonii, Czech, etc. ?

    JK

  • 7. Data: 2014-06-22 22:14:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > W stosunku do Litwy, Łotwy, Estonii, Czech, etc. ?

    No wlasnie, jakby to wygladalo ?

  • 8. Data: 2014-06-22 22:55:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> wrote in message

    > No wlasnie, jakby to wygladalo ?

    Te akurat państwa które wymienił mają cenę paliwa
    zbliżoną do tej w Niemczech czy Belgii...
    My się plasujemy mniej więcej na poziomie Cypru, Rumunii :-)

  • 9. Data: 2014-06-22 23:01:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 22.06.2014 20:25, masti pisze:
    > Grzebiąc sobie w Googlowych wizualizacjach danych wyszło, że rzeczywiście
    > mamy "straszliwie drogie" paliwo :)
    >
    > http://u.42.pl/2TYI_ceny_paliw_w_Europie

    i teraz zaczną się płacze i żale bo polacy zarabiają mało. A będą to
    mówiły osoby które mają własne firmy, nie mają pojęcia co to
    optymalizacja, a w pracy siedzą 10 godzin z czego pracują 4.
    I ktoś kto chce jeszcze darmową służbę zdrowia, socjal dla wszystkich...

    ToMasz

  • 10. Data: 2014-06-22 23:03:58
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Te akurat państwa które wymienił mają cenę paliwa
    > zbliżoną do tej w Niemczech czy Belgii...

    Ta, z pewnoscia :)