eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStosowanei kleju anaerobowego.Re: Stosowanei kleju anaerobowego.
  • Data: 2012-09-20 14:58:58
    Temat: Re: Stosowanei kleju anaerobowego.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak" <a...@z...bydgoszcz.pl> napisał w
    wiadomości news:k3f2lu$t3n$1@mx1.internetia.pl...


    > autorowi poradziłbym użycie Loctite/Wurth - 603 powinno być OK , 638 za
    > gesty - do większych szczelin

    Właśnie o tym pisałem że za gęsty. A na chestera to tam wogóle nie ma
    miejsca.

    > przy okazji - jak zwrócicie uwagę na skład(i symbolikę) to Loctite i Wurth
    > są podejrzanie bliźniacze :-)))

    Loctite 638 wedłu karty produktu to metakrylan uretanowy a 6601 to
    metakrylan metylowy. Oba sa klejami anaerobowymi a jednak nieco odmienne te
    metakrylany są. Nie jestem chemikiem, ale według informacji jakie uzyskałem
    6601 jest najodpowiedniejszy z tych dwóch do tej szczeliny. Loctite 603
    według karty produktu (niemieckiej, polskiej nie znalazłem)
    Urethanmethaakrylat więc to to samo co 638 tyle że o mniejszej lepkości.
    Parametrami bardzo zbliżony do 6601 ale sporo droższy. Wiele osób z branży
    moto i łozyskowej śmiało zaleca mi użycie 6601.


    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: