  • 11. Data: 2009-06-25 11:48:47
    Temat: Re: Stos TCP/IP w uC
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "John Smith" napisał:
    > I nie kupuj w miejscach co do których masz choćby cień podejrzenia,
    > że dane z karty mogą wykorzystać do innych celów niż wykonywane
    > zamówienie.

    takiej pewności nigdy nie ma!:O(
    a tak się zastanawiam jaki jest cel płacenia kartami w necie, czy nie
    prościej zrobić przelew?

  • 12. Data: 2009-06-25 14:01:10
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 24.06.2009 23:43, John Smith pisze:

    > I nie kupuj w miejscach co do których masz choćby cień podejrzenia,
    > że dane z karty mogą wykorzystać do innych celów niż wykonywane zamówienie.

    Jak sie ma takie podejrzenie a kupic trzeba to mozna skorzystac z
    wirtualnej karty, na konkretna kwote na ta jedna transakcje.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 13. Data: 2009-06-25 14:24:08
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-25 13:48:47 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> said:

    > a tak się zastanawiam jaki jest cel płacenia kartami w necie, czy nie
    > prościej zrobić przelew?

    Przelew międzynarodowy ma swoje koszty.

    --
    DJ

  • 14. Data: 2009-06-25 14:47:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h200sb$g74$3@atlantis.news.neostrada.pl...
    > a tak się zastanawiam jaki jest cel płacenia kartami w necie, czy
    > nie prościej zrobić przelew?

    Amerykanie nie znaja slowa "przelew", za to swietnie znaja slowo
    "karta" oraz "czek".

    Przy czym czek nie ma sensu :-)

    J.

  • 15. Data: 2009-06-25 14:53:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Thursday, June 25, 2009, 4:47:39 PM, you wrote:

    > Amerykanie nie znaja slowa "przelew", za to swietnie znaja slowo
    > "karta" oraz "czek".
    > Przy czym czek nie ma sensu :-)

    Czek ma sens we własnym banku - do wypłacenia gotówki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2009-06-25 15:36:38
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "DJ" napisał:
    > Przelew międzynarodowy ma swoje koszty.

    i wszystko jasne:O)

  • 17. Data: 2009-06-25 15:40:36
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "J.F." napisał:
    > Amerykanie nie znaja slowa "przelew", za to swietnie znaja slowo "karta"
    > oraz "czek".

    przelew - transfer
    w US banku powiedziałem: "make a transfer" i mi przelali:O)

  • 18. Data: 2009-06-25 20:56:20
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Papa Smerf pisze:

    > przelew - transfer
    > w US banku powiedziałem: "make a transfer" i mi przelali:O)

    Tia, ja jak chciałem zrobić przelew na konto kumpla w tym samym banku,
    to kobita wypisała za mnie czek, ja go podpisałem, po czym zrealizowała
    go na konto kumpla. Pełna automatyzacja :-)

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

  • 19. Data: 2009-06-25 20:57:43
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    T.M.F. pisze:

> [...]

    Była mowa o Amazonie więc ja bym się tutaj raczej obawiał o losy
    przesyłki po polskiej stronie granicy (rozdarte paczki na poczcie,
    "zagubione" płyty CD itd), niż przekręt w samym Amazonie. Kupowałem i w
    amazon.com, i w amazon.de i nigdy nie miałem żadnych problemów.

    > Jak sie ma takie podejrzenie a kupic trzeba to mozna skorzystac z
    > wirtualnej karty, na konkretna kwote na ta jedna transakcje.

    Dużo lepiej skorzystać z jednorazowego numeru karty generowanego tylko
    na tą jedną transakcję. Niektóre banki to mają, mBank nie ma. :-(

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 20. Data: 2009-06-25 21:31:30
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > "zagubione" płyty CD itd), niż przekręt w samym Amazonie. Kupowałem i w
    > amazon.com, i w amazon.de i nigdy nie miałem żadnych problemów.

    Co prawda to nie ja pisalem, ale male uzupelnienie. Jakkolwiek kupowanie
    w Amazonie jest raczej bezpieczne, to trzeba pamietac, ze w Amazon
    sprzedaja takze inne firmy i mozna na ich stronie kupic niejako poza
    Amazonem. Te inne firmy zwykle tez sa ok, ale to juz roznie bywa.

    > Dużo lepiej skorzystać z jednorazowego numeru karty generowanego tylko
    > na tą jedną transakcję. Niektóre banki to mają, mBank nie ma. :-(

    No wlasnie to jest wirtualna karta.