  • 11. Data: 2012-03-14 23:27:23
    Temat: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Krzysztof 45, Wed, 14 Mar 2012 21:16:26 +0100, pl.misc.samochody:

    > Żeby nie było zaś grupowych zdziwionych że się wpakują w protest.
    > Macie 10 dni na obcykanie objazdów.
    >
    > http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w
    -Polsce-odslona-druga

    Wielokrotnie wam, bucki, pisałem (via FB), ale żaden idiota mi nie
    wyjaśnił, w jaki sposób napędzając rynek paliw chcecie walczyć z cenami
    paliw (wszystkie bucki mi pisały: "jesteś hejterem, który gówno robi!!!1).
    Przesiądźcie się, bucki, do komunikacji miejskiej, pociągów czy na rowery.
    Jak zrobi tak 80% kierowców to:
    1) będzie straszny rozpieprz w pociągach, komunikacji miejskiej czy ruchu
    drogowym
    2) ceny paliw pójdą w dół, bo prawie nikt nie będzie ich kupował.

    To się, bucki, nazywa "wolny rynek" (wiem, że "wolny" powinno być w
    cudzysłowie).

    Chyba, że to dla was, bucki, za trudne to przepraszam. Blokujcie sobie w
    najlepsze, szczególnie w weekend :-DD

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 12. Data: 2012-03-14 23:29:28
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 14 Mar 2012 21:14:50 GMT, pl.misc.samochody:

    > Oczywiście, że nie jest ok, ale jednak blokowanie dróg przez samych
    > kierowców w z góry przegranej sprawie to wyższy stopień idiotyzmu.

    Próbujesz rozmawiać z gościem, który chce obniżyć cenę paliwa kupując
    więcej paliwa. To zwykły idiota jest, jak wszyscy z tej "inicjatywy
    obywatelskiej".

    24 marca odniosą spektakularny sukces. Tak jak w czasie "blokowania" stacji
    benzynowych albo ostatniej "blokady wszystkiego" (najlepsza była relacja z
    Poznania: koleś, który to "koordynował" był bardzo niezadowolony bo stawił
    się on i kolega. I we dwóch blokowali :DDDDD)

  • 13. Data: 2012-03-15 02:17:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 14 Mar 2012 21:16:26 +0100, Krzysztof 45 wrote:

    > Żeby nie było zaś grupowych zdziwionych że się wpakują w protest.
    > Macie 10 dni na obcykanie objazdów.
    >
    > http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w
    -Polsce-odslona-druga

    Ostatnio protestowało po kilkanaście osób per miasto - nie wystarczy jedna
    kompromitacja tego, jakże głupiego, pomysłu?

  • 14. Data: 2012-03-15 03:17:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Ostatnio protestowało po kilkanaście osób per miasto - nie wystarczy
    > jedna kompromitacja tego, jakże głupiego, pomysłu?

    Warto tu zauważyć, że wspomniany w innym wątku tramwajowy onanista
    wyraźnie skuteczniej zablokował miasto i to sam jeden, nie licząc jego
    konia. Może więc warto przemyśleć skorzystanie z jego doświadczeń na czas
    obecnej edycji protestu?

  • 15. Data: 2012-03-15 06:49:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):
> [...]
    paliwa. To zwykły
    > idiota jest, jak wszyscy z tej "inicjatywy obywatelskiej".

    Kretynie przeczytaj mój post 10 razy może dotrze do twojego tempego łba co jest w nim
    napisane. A
    jak nie pojmiesz tego to poproś młodszego brata.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2012-03-15 06:50:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin Krzysztof 45

    > Na jakie pytanie? Pite było?

    Skleroza czy posty znikają?
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2012-03-15 07:04:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

> [...]
    > cudzysłowie).
    >
    > Chyba, że to dla was, bucki, za trudne to przepraszam. Blokujcie sobie w

    Po huj to pode mną piszesz te brednie? Co ja mam z tym wspólnego? Poinformowałem cie
    matole byś sie
    tylko w korki nie wpierdolił. Powinieneś być zadowolony z opcji że znasz datę i
    miejsca. A ty
    wylewasz pode mną swoje frustracje. Aptekę zamknęli? :D

    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2012-03-15 07:17:34
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    > Ostatnio protestowało po kilkanaście osób per miasto - nie wystarczy jedna
    > kompromitacja tego, jakże głupiego, pomysłu?

    Tomaszu, pomysł nie jest głupi (zakładam że ludzi organizująco mają dobre
    zamiary i nie są z koncenrami paliwowymi) - dobrze że ktoś ma godność i
    budzi w sobie niechęć do czegoś, czego de facto *nie może* tak być. Minister
    finansów powinień być zwalony ze stanowiska, bo to on ciągle zadłużał (i
    dalej zadłuża) kraj a teraz kazuje innym płacić za swoje błędne decyzje.
    Większość ludzi obecnie nie ma poczucia wartości - sąsiad ma auto, to ja też
    muszę, kolega kupił sportowe fele, to ja też chce, kolega wziął kredyt, to
    ja też wezmę, brat ma żonę, to ja też poszukam ...(intellygenty) koledzy z
    pracy godzą się na podwyżkio paliw, to ja też nie będę się buntował...ludzie
    w obecnych czasach nie mają własnego zdania...a jeśli mają to podaję dziwne
    argumenty.
    Dobrze że ludzie mocno nie grzeszą - bo mogło być tak być że jak ludzie będą
    robić coś złego, to inni będą się na to godzić i iść z prądem np. "moją
    siostrę zgwłacili, no to co z tego że moją kuzynkę zaraz zgwałcą".(podałem
    okropny przykład - wiem, ale chce pokazać że rozwój gospodarczy w ostatnich
    ponad 50 latach obniżył indywidualizm i poczucie "miłości" u ludzi)

    "Dziwny jest ten świat"

    --
    Bugatti

  • 19. Data: 2012-03-15 07:49:07
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Krzysztof 45, Thu, 15 Mar 2012 07:04:17 +0100, pl.misc.samochody:

    > Po huj

    "chuj", kolego.

    > to pode mną piszesz te brednie? Co ja mam z tym wspólnego?

    Pewnie jesteś "koordynatorem".

    > Poinformowałem cie matole byś sie
    > tylko w korki nie wpierdolił.

    Nie mieszkam w Polsce chwilowo, 24 marca się nie wybieram. Dziękuję.

    > Aptekę zamknęli? :D

    Najwyraźniej zamknęli i tabletek nie kupiłeś.

  • 20. Data: 2012-03-15 08:00:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > "Dziwny jest ten świat"