  • 21. Data: 2012-03-15 08:05:47
    Temat: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jjs0od$g4u$1@news.vectranet.pl...

    > Co ja mam z tym wspólnego?

    A to, ze de facto podpisales sie pod inicatywa.

    "Żeby nie było zaś grupowych zdziwionych że się wpakują w protest.
    Macie 10 dni na obcykanie objazdów."

    To raczej nie jest krytyka protestujacych, a wyraz "żeby nie było zaś",
    czyli uprzednio nie spotkali sie z Twoim zrozumieniem "grupowi zdziwieni".

    Nie wykrecisz sie.

  • 22. Data: 2012-03-15 08:18:45
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Bugatti, Thu, 15 Mar 2012 07:17:34 +0100, pl.misc.samochody:

    > Tomaszu, pomysł nie jest głupi

    Mówisz, że walka z wysokimi cenami benzyny poprzez kupowanie jeszcze
    większych ilości benzyny jest MĄDRYM POMYSŁEM? No chyba, kur*a, w
    socjalizmie...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 23. Data: 2012-03-15 08:37:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Mar 2012 07:04:17 +0100, Krzysztof 45

    > Po huj to pode mną piszesz te brednie? Co ja mam z tym wspólnego?
    > [...]

    Ty masz Krzysiu 45 ile lat? Może popracuj dokładniej nad swoimi
    wypowiedziami, bo mają zupełnie inny wydźwięk niż sugerujesz powyżej.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2012-03-15 08:40:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Mar 2012 07:17:34 +0100, Bugatti

    > [...]
    > "Dziwny jest ten świat"

    Po przeczytaniu tego wielokropka, zdecydowanie tak.

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2012-03-15 09:25:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    > Żeby nie było zaś grupowych zdziwionych że się wpakują w protest.
    > Macie 10 dni na obcykanie objazdów.

    > http://motokiller.pl/3196/Stop-wysokim-cenom-paliw-w
    -Polsce-odslona-druga

    Aha protestują przeciwko wysokim cenom paliwa i dlatego zamiast blokować np.
    wjazd do rafinerii uprzykrzają życie innym kierowcom spalając przy tym
    niepotrzebnie więcej paliwa i nabijając kasę rafineriom. Powinien się tym
    zainteresować jakiś psychiatra.

    Na tej stronie są podane telefony organizatorów. Każdy może do nich
    zadzwonić i im podziękować kretynom za "umilanie" życia. Można to zrobić np.
    o 4 w nocy, można też im wysyłać maile z podziękowaniem albo w ramach
    wdzięczności zamówić im jakieś gratisy :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 26. Data: 2012-03-15 09:39:13
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Oczywiście, że nie jest ok, ale jednak blokowanie dróg przez samych
    > kierowców w z góry przegranej sprawie to wyższy stopień idiotyzmu.
    > Zdecydowanie wyższy.

    Czy ty jesteś pracownikiem administracji?

  • 27. Data: 2012-03-15 09:40:51
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > 24 marca odniosą spektakularny sukces. Tak jak w czasie "blokowania" stacji
    > benzynowych albo ostatniej "blokady wszystkiego" (najlepsza była relacja z
    > Poznania: koleś, który to "koordynował" był bardzo niezadowolony bo stawił
    > się on i kolega. I we dwóch blokowali :DDDDD)

    Przyjdzie i czas na Ciebie, wszystko kwest ja ceny.

  • 28. Data: 2012-03-15 09:55:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-15 06:49, Krzysztof 45 pisze:

    > Kretynie przeczytaj mój post 10 razy może dotrze do twojego tempego łba
    > co jest w nim napisane. A
    > jak nie pojmiesz tego to poproś młodszego brata.

    Te blokady to raczej działają w drugą stronę, więc obstawiam, że akcja
    sponsorowana przez zainteresowanych wysokimi cenami.

    Oczywiście, zawsze banda głupków się znajdzie, którzy z braku zajęcia
    przyłączą się do tej dziecinady.

    A.

  • 29. Data: 2012-03-15 09:57:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-15 09:25, Ergie pisze:

> [...]
    > np. wjazd do rafinerii uprzykrzają życie innym kierowcom spalając przy
    > tym niepotrzebnie więcej paliwa i nabijając kasę rafineriom. Powinien

    Ewidentnie akcja sponsorowana przez zainteresowanych wysokimi cenami.

> [...]
    > np. o 4 w nocy, można też im wysyłać maile z podziękowaniem albo w
    > ramach wdzięczności zamówić im jakieś gratisy :-)

    A to jest akurat dobry pomysł, chyba nawet tak zrobię.

    A.

  • 30. Data: 2012-03-15 11:59:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Skleroza czy posty znikają?

    W Twoim przypadku to bardziej demencja, bo na pytania retoryczne się z
    zasady nie odpowiada.