  • 661. Data: 2011-09-02 19:02:12
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20110902180723.402fcea0@babcia-workstation...

    > Ja akurat nie programuję tylko szefuję projektowi ale to szczegół.
    > Coraz ciekawiej się robi. Właśnie się dowiedziałem że trzymając
    > zwyczajnie telefon w ręku coś zwieram i nie powinienem telefonu
    > trzymać ręką. Emejzing - jak to mówią w Północnej Karolinie...

    Nie żartuj - będąc managerem projektu dotyczącego iPhone4
    nie znałeś jego najpopularniejszej wady? To źle o Tobie świadczy...

  • 662. Data: 2011-09-02 19:09:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j3r4ik$a73$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wierzę, że taki idiotyzm mógł napisać elektronik, nawet zwykły
    > technik.
    > W świetle powyższej wypowiedzi twierdzę, że swój dyplom kupiłeś na
    > bazarze.
    > A teraz mnie pozwij.

    Ależ nie mam najmniejszego zamiaru :-)
    Masz prawo myśleć sobie o mnie co tylko chcesz...
    Nawet jeśli nie zrozumiałeś wcale tego co powiedziałem, nie przeszkadza mi
    to.

  • 663. Data: 2011-09-02 19:19:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
> [...]
    > zjechała mocno na jakości, w porównaniu do tego, co było jeszcze jakiś
    > czas temu, ale lepsza kropla Zeissa (patrząc na to, w jakich modelach się
    > ją montuje), niż kropla plastiku "no name". Jak dla mnie akurat to nie
    > aparat foto jest na najważniejszym miejscu przy zakupie telefonu, więc
    > mnie ziębi to, czy w telefonie mam 3,2 MPxl czy 8 MPxl (oczywiście, jeśli
    > w wybranym modelu będę miał 8 MPxl to nie będzie to dla mnie powód do
    > zmartwień, ale doświadczenie za zdjęciami pokazuje, że czasem lepsze 5
    > MPxl niż szumiące 8 megapikseli na maciupeńkiej matrycy).

    Argument jaki ja postawiłem jest taki, że iPhone 4 robi bardzo
    dobre zdjęcia - lepsze od wielu innych, porównywalnych telefonów...
    Nie wiem czemu wciąż niektórzy zarzucają mi bzdury że rzekomo
    twierdziłem że iPhone 4 robi lepsze zdjęcia niż lustrzanka cyfrowa?

    Owszem, nie jest to NAJWAŻNIEJSZE kryterium przy porównywaniu
    telefonów ale - dla mnie - jedno z trzech najważniejszych... Choćby
    dlatego że mój lepszy aparat G9 nie mieści mi się do kieszeni jeansów
    jak iPhone 4 więc nie mam go ZAWSZE ze sobą jak nadarzy się
    okazja do zrobienia jakichś fajnych fotek :)

    A co do megapikseli - ludzie lubią upraszczać sobie życie jakie ich
    otacza i dla laika fotografii liczba pikseli z matrycy jest dobrym
    numerem do zaczepienia oka przy porównywaniu aparatów...
    Co z tego że liczba pikseli nic nie znaczy dla kogoś kto się zna? :-)

    Ja Ci powiem szczerze że nawet nie wiem ile megapiksli ma matryca
    w aparacie iPhone 4 - nic mnie to właściwie nie obchodzi... :-)
    Zdjęcia jakie robi są doskonałe do zastosowań w jakich się takie zdjęcia
    przydają i są WYRAŹNIE lepsze od zdjęć jakie robią porównywalne
    telefony komórkowe. I ten lepszy efekt końcowy się dla mnie liczy,
    bo cóż mi z tego że aparat X będzie miał więcej megapiksli skoro
    aparat Y będzie miał lepsze ogniskowanie, lepszą równowage bieli
    i lepiej dobrane mierzenie ekspozycji dając ogólnie lepsze zdjęcie
    z aparatu Y niż zawierające wprawdzie więcej piksli zdjęcie z X?

  • 664. Data: 2011-09-02 19:35:11
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał:

    > Wiem, że Belle jest nowszy od Anny, ale na Belle jeszcze nie można zmigrować
    > Symbiana^3. A
    link dotyczył tego, co napisałem.

    Hmmm, czyli jak miałem w N8 s^3, później Annę, a później Bellę, to zmigrowałem z
    S^3 na Bellę czy nie?

  • 665. Data: 2011-09-02 19:41:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 2011-09-02 17:56, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Hey, fanboyu iPhone'a: przeczytałeś dyskusję o zdjęciach z telefonów?
    > To nie ja napisałem w M-ID: <j...@p...onet.pl>

    Bo widzisz - ja umiem sobie wyobrazić telefon który dobrze robi zdjęcia.
    (dobrze jak na telefon...). Mam taki telefon który robi dobrej jakości
    zdjęcia
    i to mi wspomaga wyobraźnię!

    > O jakości zdjęć z telefonów Nokii napisałem tylko tyle, że (cytuję):
    > "(...) zdjęcia były przyzwoitej (nie rewelacyjnej, tylko przyzwoitej, bo
    > zachwycać się nie ma czym) jakości." Były porównywalnej, choć nieco
    > gorszej jakości od tych, do których link był wrzucone na grupę (dla
    > przypomnienia) -
    > <http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/zdj
    ecia/Apple_iPhone_4_16GB.html>

    Lepsze/gorsze to pojęcia względne, dla każdego znaczą coś innego.
    W szczególności dla człowieka który na codzień robi zdjęcia tylko
    lustrzanką cyfrową pełnoobrazkową bo lustrzanka APS-C to już dla
    niego syf nieprzeciętny z pewnością nie doceni zdjęć z jakiegokolwiek
    telefonu, nawet z iPhona4. Ale nie o tym była mowa - porównywałem
    aparat z iPhone 4 do aparatów z innych telefonów. To oczywiste.

    Z tego co wyczytałem tutaj każdy mówi lepsze/gorsze, ładne/brzydkie
    o zdjęciach nie wspominając ani słowa co widzi złego/dobrego
    w tych fotkach: złe ostrzenie? szumy? zła równowaga bieli? niska
    rozdzielczość? Trochę konkretów by nie zaszkodziło, inaczej
    możemy się kłócić do woli a i tak nie ma sensu kłótnia o subiektywnej
    opinii poszczególnych odbiorców bo każdy posługuje się innym kryterium.

    I tą subiektywną opinię wyraziłem w formie "syfiaste" o innych
    telefonach... :-) Chyba mam prawo do swojej opinii?

    > Swoją drogą, to słabo, że najnowszy produkt flagowy Apple'a jeśli chodzi o
    > smartfony, telefon nowszy od wzmiankowanych w innym posćie Nokii (miałem
    > też do czynienia z aparatem w Sony Ericsson K750i oraz w SAMSUNG-u
    > sliderze i szału nie ma. Slidera używa moja rodzicielka - szum w czystej
    > postaci.) o dwie generacje (kilka lat różnicy) robi ledwo porównywalne
    > zdjęcia.

    Ten najnowszy produkt Apple ma już półtora roku o ile dobrze liczę.
    Za miesiąc ma się pojawić na rynku iPhone 5. Więc bez przesady...

    > I ani tych z Nokii, której jak twierdzisz jestem fanboyem (bo oczywiście
    > można być tylko fanboyem iPhone'a - wszystko inne to gówno), ani tych z
    > iPhone zdjęć nie nazwałbym rewelacyjnymi. Ale to Ty pisałeś, że iPhone
    > robi lepsze zdjęcia niż fotograficzna "małpka", nie ja.

    Pisałem że robi lepsze zdjęcia od innych telefonów jakie miałem w ręce.
    Poza tym - to nie aparat robi zdjęcia tylko fotograf. Nawet wyśmienitym
    aparatem można robić fatalne zdjęcia, więc pokazanie złych zdjęć jako
    przykład na niedoróbki aparatu jest złym pomysłem...

    > Ale jak ktoś pisze, że iPhone robi lepsze zdjęcia, niż kompaktowy cyfrowy
    > aparat foto...

    Cytat poproszę...

  • 666. Data: 2011-09-02 19:43:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Golf nie robi na tobie wrażenia? Post wistujący wskazuje że masz na jego
    > punkcie niezłego joba.

    ??? To tylko Twoje interpretacje...

    > BTW Gdzie ja pisałem cokolwiek o turbo?
    > Ty naprawdę nie rozumiesz co czytasz, czy po prostu jesteś głupi?

    Po co te emocje?
    Nie potrafisz się opanować i znieść z honorem krytykę swojego rzęcha?

  • 667. Data: 2011-09-02 19:47:25
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-02, o godz. 14:02:12
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Nie żartuj - będąc managerem projektu dotyczącego iPhone4
    > nie znałeś jego najpopularniejszej wady? To źle o Tobie świadczy...

    Ty jednak z czytaniem masz kłopoty. Zacytuj gdzie ja napisałem że to
    projekt dotyczący iPhone? iPhone to tylko jedna - na szczęście dość
    szczątkowa jeśli chodzi o ilość -platforma na której ma działać pewna
    aplikacja. Poza tym przyznałeś wreszcie że iPhone ma wady i że problem
    z komunikacją nie jest jedyny.

    Zdrówko

  • 668. Data: 2011-09-02 19:49:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Masz prawo myśleć sobie o mnie co tylko chcesz...
    > Nawet jeśli nie zrozumiałeś wcale tego co powiedziałem, nie przeszkadza mi

    Byle bys tylko podtrzymywal rozmowe z Pszemolem, ktory nie ma zycia poza
    siecia, a przynajmniej nie jest tak autodoceniany jak tutaj.

  • 669. Data: 2011-09-02 19:52:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > ??? To tylko Twoje interpretacje...

    > Po co te emocje?
    > Nie potrafisz się opanować i znieść z honorem krytykę swojego rzęcha?

    Kóltórka

  • 670. Data: 2011-09-02 19:53:45
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-02, o godz. 11:12:15
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
    > Albo kupisz sobie na ten telefon jakąś ramkę, obudowę aby nie mieć
    > trywialnych problemów przy testowaniu software.

    Po czym klient chwyci telefon w sposób w jaki jest przyzwyczajony i
    zada pytanie czemu klient nie kontaktuje się z serwerem. I tłumacz
    każdej osobie że ma trzymać telefon w jakiś wydumany sposób co i tak
    nie gwarantuje poprawnej łączności. Dziękuję za taki buble. Wolę
    zastrzeżenie w umowie zdejmujące ze mnie odpowiedzialność za błędy
    producenta sprzętu i jasne powiedzenie że zalecam inną platformę dla
    aplikacji a klient musi się liczyć z problemami które nie są moją winą.

    > Zresztą po co ja to mówię skoro widać że się celowo wygłupiasz? :-)
    > Tak się przypadkiem składa, że sam jestem inżynierem elektronikiem
    > i często muszę testować swój hardware i software, więc Twoje opowieści
    > są dla mnie przesycone sarkazmem w ewidentny sposób, więc daruj sobie.

    O widzę że się obrażasz gdy Ci pokazałem że Twój ukochany gadżet jednak
    nie jest tak idealny jak Twierdzisz. W sumie to tylko potwierdza że
    jesteś wyznawcą tego gadżetu i nie potrafisz bezstronnie ocenić wad i
    zalet jakiegoś rozwiązania bo podchodzisz do tego za emocjonalnie.

    Zdrówko