  • 51. Data: 2011-08-26 22:53:14
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 23:46, Pszemol pisze:

    > W której Europie? To, że nie są popularne w Polsce to akurat
    > wszyscy rozumieją - Polak biedny jest i za 5 zł różnicy na
    > kolanach przedrepcze do sklepu na końcu miasta aby kupić taniej.
    > A produkty Apple tanie nie są, więc w Polsce nie są popularne.

    Dorabiasz ideologię. Mógłbym kupić tego twojego iPhona, bo mnie stać.
    Tylko po co płacić jak za high-end, za coś co ledwo łapie się na
    middle-end. Mam N8, która ma rozwiązania, które twój Stiv (albo inny
    timkuk) "wymyśli" (albo i nie "wymyśli" bo sektę trzeba trzymać za
    mordę) za parę lat. I znowu się okaże że konkurencja kradnie emejzin
    pomysły Apple. Nawet ten Huawei za 400 zł ma parę rozwiązań, których nie
    ma "ultranowoczesny" iPhon.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 52. Data: 2011-08-26 23:30:22
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 23:58, Pszemol pisze:

    > Bo tak jest. Zapytaj przeciętnego człowieka co rozumie
    > pod pojęciem "dizajn" w Polsce. Większość Ci odpowie
    > że chodzi o wygląd a nie o całościowy projekt...

    Tak z ciekawości, dobierasz fon pod kolor lakieru do paznokci/torebki/butów?

    Słusznie. Nie kopmy leżącego.

    Ty jakiś metroseksualny jesteś :-(

> [...]
    > Wyroby Apple naprawdę wyróżniają się na plus od konkurencji.
    > Kiedy byłeś ostatnio na jakimś stoisku w sklepie elektronicznym?
    > Miałeś okazję potrzymać w ręce produkty Apple? Chyba nie...
    > Jakość wykonania i wyższość użytych materiałów czuć od razu.
    > Zamiast tandetnych plastików masz szkło i metal. Zamiast badziewia
    > co się gnie w rękach nie dając poczucia solidności masz solidny
    > produkt który trzyma kształt i nie wygina się od trzymania za narożnik.
    > To, że dla Ciebie liczy się tylko cena nie znaczy że inni klienci nie
    > doceniają jakości. A za jakość wykonania trzeba płacić.

    Wiesz jak wygląda mój Slink? Prawie każda blacha poharatana że podkład
    wystaje. Błotniki tak pogięte, że cud że trzyma się kupy. Wygląda jak
    jedno wielkie nieszczęście. Ale w zamian ma 150-konny (choć marzę o dużo
    potężniejszym) motor. I właśnie motor, a nie blachy, jest w nim piękny:
    150 rozszalałych mustangów to jest to co kocham :-D

  • 53. Data: 2011-08-26 23:35:42
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-26 22:40, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nie prawda tylko Twoja ocena/opinia.
    > No chyba że masz monopol na prawdę?

    > Wyższość produktu A nad produktem B nie jest oceniana
    > jakimiś kryteriami uniwersalnej prawdy - wyższość jest
    > oceniana indywidualnie przez każdego konsumenta osobno.

    Kupujmy iPhone'y. Miliony klientów nie mogą się mylić ;-) To miałeś na
    myśli?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 54. Data: 2011-08-26 23:40:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-26 23:58, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Czyli uważasz, że masz monopol na prawdę absolutną.
    > Jesteś zatem fanatykiem.

    On jest fanatykiem zdrowego rozsądku ;-)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 55. Data: 2011-08-26 23:42:35
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 27 08 2011 0:00, Pszemol pisze:

    > Szacunek do firmy komercyjnej mam wtedy, gdy przyjęta przez
    > nich strategia odnosi sukces. Co z tego że jest produkowany
    > w Finlandii skoro być może dzięki temu niedługo przestaną istnieć?

    Jak upadnie to medrkuj, na razie istnieje i ma się dobrze.

  • 56. Data: 2011-08-27 06:57:14
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    W dniu 26.08.2011 23:47, Pszemol pisze:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > Dla Ciebie z tego co się zorientowałem w innym wątku liczą się
    > tylko dwa kryteria: musi to być tanie i musi to być Nokia...
    > To naturalne że żaden produkt Apple tych kryteriów nie spełnia
    > więc żaden Ci się podobać nie będzie.
    kaman! poczytaj o wadach pierwszego iPhona. GPS bez nawigacji jakie
    przepraszam spełnia wymagania? finansowe producenta?
    Inna sprawa ze po pierwsze Steve nie potrzebował pracy w Aple; Robił to
    bo chciał. Po drugie genialnie sprzedaje to co produkuje, i wzorcowo
    przekształca każdą wadę w zaletę. Brak Steva w roli promotora (miom
    zdaniem) spowoduje wyraźny spadek poziomu kultowości produktów co
    przełoży sie na sprzedaż. potwierdził to spadek cen akcji. Choć może
    następny produkt Apla bez namaszczenia Steva będzie mniej kultowy a za
    to lepszy technologicznie?

    ToMasz

  • 57. Data: 2011-08-27 07:02:16
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 27 08 2011 8:57, Tomasz pisze:

> [...]
    > przełoży sie na sprzedaż. potwierdził to spadek cen akcji. Choć może
    > następny produkt Apla bez namaszczenia Steva będzie mniej kultowy a za

    Nie zarzyna się kury, znoszącej złote jaja :-)

  • 58. Data: 2011-08-27 07:39:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dorabiasz ideologię. Mógłbym kupić tego twojego iPhona, bo mnie stać.
    > Tylko po co płacić jak za high-end, za coś co ledwo łapie się na
    > middle-end.

    Wlasnie mojemu koledze sie spierdzielil (nowka sztuka), podczas pobytu za
    granica - tym wiekszy bol.

  • 59. Data: 2011-08-27 07:43:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Przodować można na różne sposoby - nie widzę tu manipulacji...

    A ja widze, za kazdym razem gdy probujesz zmienic temat sporu i ustawic
    rozmowcow i siebie w inne tezy niz byly prezentowane.

  • 60. Data: 2011-08-27 07:43:32
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 27 08 2011 9:39, Ghost pisze:

    > Wlasnie mojemu koledze sie spierdzielil (nowka sztuka), podczas pobytu
    > za granica - tym wiekszy bol.

    iPhon?