  • 291. Data: 2011-08-29 15:29:19
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j3fois.39k.0@poczta.onet.pl...
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Mowa tam była o oczach a nie o przyrządach obiektywnych.
    > Jeśli czegoś okiem nie widać i tylko drogim przyrządem
    > różnicę wykryjesz, to po jasną cholerę się taką różnicą przejmować?

    Nie jest sie czym przejmowac, nawet jesli to debilna autosugestia
    sprezdawana frajerom za duze pieniadze?

  • 292. Data: 2011-08-29 15:30:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 17:09, Pszemol pisze:
    > <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> wrote in message

    > Zapytałem konkretnie, w czym jest Galaxy S lepszy od iPhone.
    > Uzyskałem na razie jedną cechę: dostępność kodu źródłowego.
    > OK, przyjmuję to jako jedną cechę. Ale czy to jedyna cecha?
    > To, że POTENCJALNIE może z tego wynikać że jest WIĘCEJ softu
    > może nie być prawdą. Mało tego, co z tego że jest WIĘCEJ skoro
    > tylko potencjalnie wynika że jest więcej użytecznego - otwartość
    > może po prostu generować więcej bezwartościowych śmieci.

    w innym poscie ktos tu wymienil na wydechu z 10 a moze i wiecej funkcji,
    ktorych iPhone nie ma a wiekszosc innych telefonow ma i uwaza to jako
    standard.

    > Ale to nie ja twierdzę, że iPhone jest lepszy od Galaxy S. On tak
    > twierdził.
    > Ja nie znam Galaxy S więc pytam znawcę w czym ten telefon lepszy od iPhone.

    ma ladniejszy wyglad, ma wiecej klawiszkow - ocena subiektywna.
    (ale iPhone z wygladu tez mi sie podoba (desig) - ale funkcjonalnie juz
    mniej)

    Powinienes zapytac ile opcji prackuje iOS by miec funkcjonalnosc Androida

    > Na tej grupie tylko ja mam iPhone i jestem z niego zadowolony.
    > Nie zachowuję się jako fanatyk bo fanatyk nie widzi wad i zalet
    > produktu jednocześnie a ja widzę i zalety i wady iPhone i często
    > o nich tu pisałem.

    ja zrezygnowalem z iPhone'a - wystarczylo mi pare informacji, czego on
    nie ma. Z wygladu iPhone mi sie podoba i to wszystko. W zyciu bym go
    nie kupil - bo nie kupuje 'wygladu' tylko 'funkcjonalnosc'.
    (ba mam nawet kolegow w pracy, ktorzy maja iPjona - dostali od firmy. Ja
    podziekowalem, bo po co mi telefon w szufladzie).
    Czy jestem wg ciebie antyfanatykiem Apple'a ?

    > Ciebie nachodzą sugestie fanatyzmu w przypadku JAKIEJKOLWIEK
    > pochwały dotyczącej iPhone bo przyzwyczaiłeś się do FANATYCZNEGO
    > narzekania na produkty Apple i razi Cię ktoś, kto może słowo pozytywne
    > powiedzieć na ten temat.

    mi sie Apple zawsze podobal - designersko.
    Ale - zarowno iMaca jak i iPhonea czy iPada bym nie kupil - inie chodzi
    o cene ale o cechy uzytkowe.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 293. Data: 2011-08-29 15:30:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Czyli nie masz pojęcia jak działa telefon ani google?

    Klasyka, pszemus cos tam beknal, a na "sprawdzam" zamiast pokazac karty
    zaczyna puszczac baki. Znamy Cie z tej strony, oj znamy wszyscy.

  • 294. Data: 2011-08-29 15:32:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > Byc moze Apple rejestruje kazdy swoj aparat (IMEI) z nazwiskiem
    > uzytkownika.

    A niby skad ma miec nazwisko w przypadku telefonu firmowego?

    > Wiec wytlumacz nam - jak w Apple realizowane jest zgloszenie gwarancyjne?

    Juz wytlumaczyl - "znadz sobie w googlach".

  • 295. Data: 2011-08-29 15:36:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Raczej Twoje dziwne skojarzenia wszystkiego z seksem...
    > Wygłodniały jakiś jesteś... Pogadaj z żoną, może Ci ulży?

    Kontynuuj, coraz ciekawiej. Kazdy applemaniak tak ma?

  • 296. Data: 2011-08-29 15:36:29
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 29 08 2011 17:09, Pszemol pisze:

    > Na tej grupie tylko ja mam iPhone i jestem z niego zadowolony.

    Bredzisz. Jest tu parę osób posiadających iP, ale oni zamiast bawić się
    w dorabianie ideologii, po prostu go używają. BTW Do poziomu fanatyzmu
    iJaśka sporo ci brakuje, tak więc popraw się.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 297. Data: 2011-08-29 15:47:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Przecież zamiast machnąć palcami najlepiej
    > jest wyciągnąć rysik, kliknąć w mikroskopijną ikonkę lupy a następnie
    > wprowadzić w systemie ósemkowym procent powiększenia i offset o jaki należy
    > przesunąć. Tak samo dużo lepiej jest klikać do upadłego przycisk "w dół" niż
    > machnąć palcem i pozwolić by lista kontaktów się przesuwała z naturalną
    > bezwładnością. Lepiej celować w cienki pasek z boku ekranu i za niego
    > chwytać, zamiast zapamiętać że przesuwanie dwoma palcami == scroll. Itd...
    Ponownie. Wchodzi Jobs na scene. wyciaga telefon, wyświetla listę
    kontaktów (błyskawicznie) i scroluje scroluje.... (Dwoma rękami) JA sie
    patrze i myśle. Ale ja mam gówniany telefon, bo wywaliłem z ekranu
    ksiązkę telefoniczną i zablokowałem możliwość jej przeglądania. ale
    zonk. mam tylko dodaj kontakt, albo piszę na klawiaturze imię lub
    nazwisko bez "wchodzenia w książkę"
    Poza książką co wymaga scrolowania? Takeigo że naprawdę nie da sie
    przyciskiem 4 razy kliknąć? Czasem telefon ma z boku taki suwak
    głośności, on wspaniale działa jako scroll. Czasami telefon ma muszkę
    optyczną i w blekę scrola można trafić obsługująć urządzenie jedną ręką
    jadąc na rowerze po kocich łbach. iPhnoe MUSI mieć scrolowanie z obsługą
    DWÓCH RĄK i jest to wada, bo rozdzielczość dotyku jest mizerna....
    Ale sie nie potrzebnie "nagadałem" o telefonie. Tak naprawdę problemem
    jest fakt ze jakiś geniusz wmówił milionom ludzi ze potrzeba użycia 2
    rąk jest zaletą...

    > Absolutnie nic. Tak bardzo nic, że wszyscy producenci natychmiast
    > po wprowadzeniu tego przez apple przypadkiem wprowadzili identyczną
    > funkcjonalność.
    keidyś chciałem "W2ejść" w pewien biznes. sprawdziłem sytuacje i
    zapytałem " ale skąd sie biorą takie jelenie które za to zapłacą.?" w
    odpowiedzi usłyszałem " nie wiem skąd, ale jest i bardzo dużo" to jest
    powód kopiowania pewnych rozwiazań

    ToMasz

  • 298. Data: 2011-08-29 15:48:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 17:26, Pszemol pisze:
> [...]
    > Nie interesuje mnie flash bo się już przyzwyczaiłem do jego braku :-)
    > Uwierz mi, da się bez flasha żyć :-) Ale przyznaję że to wada iPhone.
    > Nie interesują mnie potwierdzenia SMS, pewnie i tak ich AT&T nie
    > obsługuje bo SMSy są jakimś europejskim wynaturzeniem - w USA
    > ludzie ze sobą rozmawiają i zostawiają sobie pocztę głosową, nie
    > są tak zmaszynowieni jak w europie żeby sobie pisać wszystko :-)
    > Uważam że w kilkanaście sekund dźwięku przekażesz więcej informacji
    > niż pisząc jednego smsa, a te kilkanaście sekund dźwięku mniej cie

    ja nie lubie poczty glosowej - jesli cos waznego chcialby mi ktos
    przekazac, to wole by zostawil mi sms'a z info lub z tekstem 'oddzwon'.
    Dla tego wysylajacego istotnym jest by wiedzial, ze ta wiadomosc dotarla
    na moj telefon.

    > Interesuje mnie jakość głośnika, szybkość pracy systemu (ogólnie)
    > to że robiąc zdjęcia fajnie zapisuje iPhone lokalizację gdzie zdjęcie
    > zostało zrobione GPS i potem mogę sobie odświezyć pamięć gdzie fotkę
    > zrobiłem na mapie świata. Ma taką funkcję Android Galaxy S?

    jak kazdy telefon z androidem i wbudowanym gps - czy to wg Ciebie taki
    super feature ?

    > Swoją drogą aparat jaki jest w iPhone bije na głowę wszystkie inne
    > telefony z Androidem jakie miałem okazję przetestować w kwestii
    > doboru parametrów ekspozycji i doboru równowagi bieli...

    wymien te, ktore testowales.

    > Podoba mi się jak iPhone pamięta wszystkie hotspoty wifi które
    > zostały zautoryzowane i bez szelestnie przechodzi z 3G na wifi jak
    > tylko znajdzie się w strefie działania wifi, sam sobie wszystko ustawia.

    no przestan.
    nawet bym takiej cechy nie wymienial, bo to w androidzie normalne

    > Android zawsze sprawiał na mnie wrażenie zredukowanego peceta,
    > a nie kulawego peceta oczekujesz od telefonu. Telefon ma być głównie
    > telefonem a nie pecetem z 1000 opcji z których 90% nikt nigdy nie użyje.

    obawiam sie, ze albo nie testowales zadnego telefonu z androidem, albo
    byl to jakis baardzo archaiczny model, albo ...
    ... no wlasnie - smartfon o wiekszych mozliwosciach jak iPhone Cie
    przerasta :/

    faktow w tym calym watku przytoczono Ci az naddto,
    ale widac noszenie w kieszeni iPhona ma dzialanie hipnotyzujace (albo
    odbierasz jakies wiadomosci podprogowe 'iPhone jest najlepszy')
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 299. Data: 2011-08-29 16:09:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 16:37:51 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Ja jakoś nie potrzebuje hotspota zeby 2 telefony połączyć w jedną sieć
    > wifi.

    A jaką widzisz inną możliwość, skoro mowa była o Dropboxie? Sieć ad hoc na
    niewiele się przydaje.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 300. Data: 2011-08-29 18:04:03
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 23:30:48 +0200, Krystek zatrybił (a):
    /../
    > No to ja nie jestem _statystycznym_ klientem (bo zapomniałeś dodać, że
    > chodzi o przeciętnego klienta, który na pewne braki sprzętu narzekać nie
    > będzie) i oczekuję od sprzętu tego, czego oczekuję i takiego szukam.
    > Który spełni moje wymagania. A że produkty Apple akurat nie spełniają (i
    > są na dodatek drogie) to już inna kwestia...

    Przeciętny klient jest kretynem stąd aby osiągnać sukces trzeba
    "targetować" sprzęt pod idiotę.