    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 17:30:11 +0200
    <j38ah8$343$2@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38ujm$428$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j390up$avr$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aft0$a9b$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aulj$dki$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3b17e$ot5$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3cph2$uef$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e35i$rv8$4@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3g6ku$b3l$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-29 17:09, Pszemol pisze:
    > <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> wrote in message

    > Zapytałem konkretnie, w czym jest Galaxy S lepszy od iPhone.
    > Uzyskałem na razie jedną cechę: dostępność kodu źródłowego.
    > OK, przyjmuję to jako jedną cechę. Ale czy to jedyna cecha?
    > To, że POTENCJALNIE może z tego wynikać że jest WIĘCEJ softu
    > może nie być prawdą. Mało tego, co z tego że jest WIĘCEJ skoro
    > tylko potencjalnie wynika że jest więcej użytecznego - otwartość
    > może po prostu generować więcej bezwartościowych śmieci.

    w innym poscie ktos tu wymienil na wydechu z 10 a moze i wiecej funkcji,
    ktorych iPhone nie ma a wiekszosc innych telefonow ma i uwaza to jako
    standard.

    > Ale to nie ja twierdzę, że iPhone jest lepszy od Galaxy S. On tak
    > twierdził.
    > Ja nie znam Galaxy S więc pytam znawcę w czym ten telefon lepszy od iPhone.

    ma ladniejszy wyglad, ma wiecej klawiszkow - ocena subiektywna.
    (ale iPhone z wygladu tez mi sie podoba (desig) - ale funkcjonalnie juz
    mniej)

    Powinienes zapytac ile opcji prackuje iOS by miec funkcjonalnosc Androida

    > Na tej grupie tylko ja mam iPhone i jestem z niego zadowolony.
    > Nie zachowuję się jako fanatyk bo fanatyk nie widzi wad i zalet
    > produktu jednocześnie a ja widzę i zalety i wady iPhone i często
    > o nich tu pisałem.

    ja zrezygnowalem z iPhone'a - wystarczylo mi pare informacji, czego on
    nie ma. Z wygladu iPhone mi sie podoba i to wszystko. W zyciu bym go
    nie kupil - bo nie kupuje 'wygladu' tylko 'funkcjonalnosc'.
    (ba mam nawet kolegow w pracy, ktorzy maja iPjona - dostali od firmy. Ja
    podziekowalem, bo po co mi telefon w szufladzie).
    Czy jestem wg ciebie antyfanatykiem Apple'a ?

    > Ciebie nachodzą sugestie fanatyzmu w przypadku JAKIEJKOLWIEK
    > pochwały dotyczącej iPhone bo przyzwyczaiłeś się do FANATYCZNEGO
    > narzekania na produkty Apple i razi Cię ktoś, kto może słowo pozytywne
    > powiedzieć na ten temat.

    mi sie Apple zawsze podobal - designersko.
    Ale - zarowno iMaca jak i iPhonea czy iPada bym nie kupil - inie chodzi
    o cene ale o cechy uzytkowe.

    --
    pozdr
    Adam (AL)