    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 17:48:15 +0200

    W dniu 2011-08-29 17:26, Pszemol pisze:
> [...]
    > Nie interesuje mnie flash bo się już przyzwyczaiłem do jego braku :-)
    > Uwierz mi, da się bez flasha żyć :-) Ale przyznaję że to wada iPhone.
    > Nie interesują mnie potwierdzenia SMS, pewnie i tak ich AT&T nie
    > obsługuje bo SMSy są jakimś europejskim wynaturzeniem - w USA
    > ludzie ze sobą rozmawiają i zostawiają sobie pocztę głosową, nie
    > są tak zmaszynowieni jak w europie żeby sobie pisać wszystko :-)
    > Uważam że w kilkanaście sekund dźwięku przekażesz więcej informacji
    > niż pisząc jednego smsa, a te kilkanaście sekund dźwięku mniej cie

    ja nie lubie poczty glosowej - jesli cos waznego chcialby mi ktos
    przekazac, to wole by zostawil mi sms'a z info lub z tekstem 'oddzwon'.
    Dla tego wysylajacego istotnym jest by wiedzial, ze ta wiadomosc dotarla
    na moj telefon.

    > Interesuje mnie jakość głośnika, szybkość pracy systemu (ogólnie)
    > to że robiąc zdjęcia fajnie zapisuje iPhone lokalizację gdzie zdjęcie
    > zostało zrobione GPS i potem mogę sobie odświezyć pamięć gdzie fotkę
    > zrobiłem na mapie świata. Ma taką funkcję Android Galaxy S?

    jak kazdy telefon z androidem i wbudowanym gps - czy to wg Ciebie taki
    super feature ?

    > Swoją drogą aparat jaki jest w iPhone bije na głowę wszystkie inne
    > telefony z Androidem jakie miałem okazję przetestować w kwestii
    > doboru parametrów ekspozycji i doboru równowagi bieli...

    wymien te, ktore testowales.

    > Podoba mi się jak iPhone pamięta wszystkie hotspoty wifi które
    > zostały zautoryzowane i bez szelestnie przechodzi z 3G na wifi jak
    > tylko znajdzie się w strefie działania wifi, sam sobie wszystko ustawia.

    no przestan.
    nawet bym takiej cechy nie wymienial, bo to w androidzie normalne

    > Android zawsze sprawiał na mnie wrażenie zredukowanego peceta,
    > a nie kulawego peceta oczekujesz od telefonu. Telefon ma być głównie
    > telefonem a nie pecetem z 1000 opcji z których 90% nikt nigdy nie użyje.

    obawiam sie, ze albo nie testowales zadnego telefonu z androidem, albo
    byl to jakis baardzo archaiczny model, albo ...
    ... no wlasnie - smartfon o wiekszych mozliwosciach jak iPhone Cie
    przerasta :/

    faktow w tym calym watku przytoczono Ci az naddto,
    ale widac noszenie w kieszeni iPhona ma dzialanie hipnotyzujace (albo
    odbierasz jakies wiadomosci podprogowe 'iPhone jest najlepszy')
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)