  • Data: 2011-09-06 15:35:30
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 22:10:15 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > (...)
    > W jakim celu? Spokojnie znajdziesz to nawet w swoich wypowiedziach.

    Jak na razie, jedyne "natchnione" teksty są autorstwa "antyajfoniarzy".
    I jakimś cudem to oni mają poczucie misji i głoszenia wszem i wobec prawdy
    objawionej.

    > Obawiam się, że "znanie" wszystkich tajników nie jest specjalnie
    > istotne - dużo ważniejsze są kwestie braku funkcjonalności, czy
    > zwyczajnie wady sprzętu.

    A nazywaj sobie to jak chcesz. Dla jednego wadą sprzętu będzie to że nie
    realilzuje jakiejś funkcjonalności BT, a dla innego to że wbudowana
    przeglądarka beznadziejnie obsługuje javascript.

    > Zaprzeczasz słowom SJ?

    A co, nie wolno? Nie jest dla mnie bogiem, może dla Ciebie jest?

    > O potwierdzonych badaniach oraz cofnięciu
    > rekomendacji przez organizacje konsumenckie już nie wspominając.

    Szczerze mówiąc zupełnie mnie to nie obchodzi. Interesować mnie będzie
    wtedy, gdy będę rozważał zakup ip4 - i wtedy pewnie będę chciał dokładnie
    zbadać temat. Są relacje osób które mają problem z zasięgiem w ip4, tak samo
    jak takich które tych problemów nie mają. A jak będę kupował ip4 to najwyżej
    będę nosił w kondomiku - chyba że uznam to za zbyt dużą wadę...

    > Kup sobie i sprawdź. A może nie kupuj - co to zmieni?
    > Dla Twojej wiadomości - miała być wypuszczona jakaś poprawiona wersja
    > ip4, ale niczego więcej się w sumie w prasie amerykańskiej nie
    > doczytałem.

    Wiem że był problem, apple rozdawało kondomy, a potem chyba SJ mówił że to
    problem softu i jest naprawione. Pewnie ściemnia, ale jak pisałem -
    niespecjalnie mnie to teraz interesuje.

    > Nie, mowa jest o innowacyjności.

    Czyli na tej samej zasadzie nie była innowacyjna pierwsza komórka z
    kolorowym ekranem, bo przecież od dawna istniały kolorowe kineskopy.
    Nie jest niczym odkrywczym telefon z javą, bo już 10 lat wcześniej
    komputery obsługiwały javę... itp.

    > Znaczy co - prezentacja zależna od orientacji? Owszem, przydaje się,
    > problem tylko w tym, jak jest to realizowane. Zaprogramuj sobie to
    > na IP4 i na dowolnego Androida - zobaczysz różnicę.

    porównywałem na ip3gs i galaxy s2 - może inaczej to wygląda, ale skutek ten
    sam. Who cares?

    > I co z tego, skoro go nie ma?

    No i nic z tego. Dla Ciebie brak flasha jest wadą, dla mnie nie.

    > Nie, nie tak samo - w IOS ich nie uruchomisz.

    Tak samo pod Windows Mobile nie uruchomisz aplikacji IOS.

    > Proszę, uruchom mi coś flashowego/javowego w IOS.

    A po grzyba? Flash to syf do zaśmiecania ekranu, pomijając nieliczne
    wyjątki. Dużo ważniejsze od flasha jest to, żeby javascript był poprawnie
    interpretowany...

    > Pisałem - Twój wybór. Póki co, to Ty próbujesz mi udowodnić czego
    > niby wyznawcą jestem i że braki IP4 można zastąpić czymś innym.
    > Nawet w tej wypowiedzi.

    Ty mi wmawiasz że jestem wyznawcą apple bo posiadam iphone'a i śmiem
    twierdzić że nadaje się on do użytku.

    > Na każdym zakręcie.

    Masz zwidy.

    > Najlepsza jest metoda - może nie wprost, ale w drugim zdaniu.
    > A nuż się ktoś nie zorientuje. Być może nie jesteś tego świadom.

    Najwyraźniej sam nie jesteś świadom tego co piszesz.

    > Doskonałe :) Nie jest taki fatalny i spełnia stawiane mu
    > wymagania. Zdaje się, że nie zauważasz konsekwencji takich
    > wypowiedzi.

    Pogódź się po prostu z tym, że ludzie wybierają telefon z różnych powodów:
    dla jednego najważniejsze będzie wysyłanie plików po BT, inny nie tknie się
    telefonu który ma kiepskie wybieranie głosowe, jeszcze inny będzie zwracał
    uwagę na to że wbudowany aparat fotograficzny musi mieć 7Mp i flasha.
    A jeszcze inny uzna że ten telefon jest cool i trendy. Twój problem polega
    na tym, że we wszystkich użytkownikach iphone'a widzisz wyłącznie ostatnią
    grupę...

    > Każdy może powiedzieć "jestem zadowolony". Nie zmienia to faktu, że
    > inni tego czegoś nie wybrali, oraz faktu, że świadomi użytkownicy nie
    > zauważają wad oraz braków.

    Świadomi użytkownicy zauważają zarówno wady jak i zalety - i podejmują wybór
    na podstawie obu kategorii, a nie tylko jednej z nich. Tobie przeszkadza
    brak javy i mmsów, a komuś innemu nie - i proste.

    > Wzorcowy wyznawca - poczeka na obietnice producenta i poczeka na
    > kolejną wersję produktu, która będzie tak samo innowacyjna oraz
    > funkcjonalna jak poprzednia.

    Mam gdzieś "innowacyjność" produktu. Mam gdzieś wysyłanie plików po BT, choć
    jestem w stanie sobie wyobrazić że mogą być sytuacje gdzie jest to
    przydatne. Nie interesuje mnie flash, który nawet w przeglądarce na
    komputerze jest zarazą, trochę żal mi javy ale bez niej przeżyję.
    Mam za to telefon, który oferował wybieranie głosowe o całą epokę lepsze
    niż wszystkie konkurencyjne dostępne na rynku. Może teraz inne telefony mają
    to równie dopracowane (na HTC Desire zdecydowanie tak nie jest - chyba że
    trzeba siedzieć po forach i ściągać masę programików by było używalne), ale
    gdy kupowałem telefon to tak nie było.

    > No i nadal lipa.

    A Samsung Galaxy S2 dorobił się możliwości ładowania z użyciem ładowarki
    samochodowej? Nie? No proszę, sami wyznawcy samsunga!

    > Wcale się nie dziwię. Skoro i tak nie ma to nic dziwnego,
    > że wybierzesz ten, który tego nie posiada i napiszesz, że
    > oczywiście wybrałeś dlatego, że ma lepsze coś tam.

    Może dla Ciebie jest ważniejsze rozsyłanie plików po BT - nie wiem, religia
    Ci nakazuje czy co... Nie potrafisz dopuścić do siebie faktu, że nie wszyscy
    to uznają za niezbędne i inne cechy telefonu mogą zaważyć bardziej od tego
    nieszczęsnego BT?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944