  • Data: 2011-09-07 06:25:43
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 23:40:55 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Bo nie ma - ten problem jest sztucznie rozdmuchany.

    Oczywiście, że nie ma. Po pierwsze, źle go trzymacie, po drugie, to błąd
    wskaźnika, po trzecie poprawka poprawi błąd wskaźnika, po czwarte - wciąż
    nieistniejący błąd konstrukcyjny naprawić można kawałkiem taśmy albo
    poszewką na telefon :)

    Jak na nieistniejący problem, to doczekał się juz wielu, dość szczególnych,
    rozwiązań :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which