  • Data: 2011-09-03 09:06:51
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-09-02, o godz. 15:10:13
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Już Ci pisałem wcześniej, że będziesz pierwszy który takie
    > zastrzeżenie napisze w umowie :-)

    Nie pierwszy bo zastrzeżenie jest gotowe wzięte z innej umowy.

    > O czym Ty mówisz? Jakie obrażasz??? Nic mi nowego nie pokazałeś,
    > wręcz przeciwnie - jestem zaskoczony że Ty cały czas mówiłeś o starym
    > problemie z anteną jako o czymś nowym...

    Czyli stary nierozwiązany problem przestaje być problemem i należy
    przyjąć że go nie ma? Wybacz ale jak argumentacji w stylu Steve-a nie
    przyjmuję do wiadomości i uważam że jest to usterka.

    > Dla mnie to raczej daje świadectwo że od niedawna jesteś na tej
    > grupie i nie czytałeś dyskusji z moim udziałem na temat tego
    > problemu jaki miała tu miejsce ponad rok temu... i że na podstawie
    > swoich braków w wiedzy o sprzęcie na którym ma działać Twój
    > program zbyt wiele nieuzasadnionych wniosków wyciągasz....

    Chłopcze - pozwolisz że tak Cię nazwę bo jesteś wyraźnie młodszy -
    przeszukaj archiwum grupy zanim po raz kolejny napiszesz że jestem tu
    od niedawna. Co do wiedzy po sprzęcie - wybacz ale masz żadne o tym
    pojęcie.

    Zdrówko