  • Data: 2011-09-03 14:41:34
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX napisał:

    > Warto czekać na Belle?

    W jakim sensie "czekać"? Czy aktualizować mając telefon z Symbianem?
    Zdecydowanie tak, cały czas poprawiają wydajność i różne drobne
    szczegóły. Dodają darmo różne fiuczery do Map oraz innych aplikacji itd.

    Czy warto wstrzymywać się z kupnem telefonu na innym systemie? Nie jest
    to killer - nie będzie nagle lepszy od Androida czy iOS. Po prostu
    dopracowanie pewnych szczegółów.

    m.