  • Data: 2011-09-02 21:31:40
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-02 23:16, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > No nie? Ta dzisiejsza młodzież :)

    Dla mnie, to Ty jesteś taką "młodzieżą".

    > Macie obaj jakieś kompleksy związane z brakiem wykształcenia?

    Kompleksy? Nie wiem jak JoteR (choć pewnie podobnie), ale ja tam
    takowych nie posiadam. Jednak Twoje wypowiedzi i powoływanie się
    na wykształcenie inżynierskie są dla mnie zwyczajnie żenujące
    i ja bym się osobiście czegoś takiego wstydził. Na szczęście
    nie mam specjalnych problemów - tak w jednym, jak i w drugim.

    > Dajecie o sobie nienajlepsze świadectwo takimi odzywkami...

    Świadectwo to Ty sobie sam wystawiasz, a ja się zwyczajnie nabijam.
    Jak pisałem wcześniej - "kredyt zaufania" już wyczerpałeś...