    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Fri, 2 Sep 2011 07:16:51 -0500
    <j391bn$t1o$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3d6nu$f78$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e0hk$j3m$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <4e5b8c8b$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3gn3g$r53$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3i219$r2n$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3io57$6ev$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3j6b2$s0b$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3jne4$9mp$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3lsv8$l0l$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3mabf$m0g$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3nlkl$a2t$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3o1ep$gd8$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3of1u$m0c$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3q3b1$28t$1@inews.gazeta.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:j3q3b1$28t$1@inews.gazeta.pl...
    > Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że szukałem 12"?

    Dokładnie tak.

    > Tak szczerze to w zasadzie chyba w każdej wypowiedzi.
    > Pewnie tego nie widzisz ale to niestety Twój problem.

    To tak jak Ty ze swoim pisaniem po chinsku.
    W każdej swojej wypowiedzi piszesz po chinsku, pewnie
    tego nie widzisz, ale to niestety Twój problem :-))

    > Z nikim Ciebie nie mylę, a co do urojeń - to Twoje kolejne.
    > Podobno się to leczy...

    Wmawiasz mi brak szacunku - gdy okazuję zdziwienie i proszę
    o wyjaśnienia twierdzisz że tego nie widzę - czemu nie potrafisz
    wskazać mi kilku przykładów fragmentów wypowiedzi w których
    okazałem brak szacunku do Ciebie? Czyżby dlatego, że zarzut
    jaki mi postawiłeś był fałszywy? Przemyśl to sobie...