  • Data: 2011-09-02 15:15:54
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-09-02 16:57, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:

    > tylko, że N73 miał optykę bardzo słabą, mimo, że Tessar. To co było w niej
    > najlepsze to autofocus, więc robił lepsze fotki niż konkurencja, ale
    > generalnie to szału nie było.

    Dlatego napisałem (że tak zacytuję samego siebie): "I zdjęcia były
    przyzwoitej (nie rewelacyjnej, tylko przyzwoitej, bo zachwycać się nie
    ma czym) jakości." Zrobiłem sporo zdjęć Nokią N82 i miały wystarczającą
    jakość, ale nie żadnątam super, ale w słabszych warunkach
    oświetleniowych było zdecydowanie gorzej.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/