  • Data: 2011-09-02 13:14:35
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-02 14:16, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Dokładnie tak.

    Niestety - to są właśnie te urojenia, którym innym przypisujesz.
    Nie pisałem, że szukałem 12", jak również nie pisałem, ze sprawdzałem
    12". Już parę razy Ci pisałem, ze błądzisz i nie potrafisz
    czytać ze zrozumieniem. To co przedstawiłeś to cytat - tak
    się składa, że to cytat wypowiedzi innej osoby.

    > To tak jak Ty ze swoim pisaniem po chinsku.

    Bynajmniej - zresztą ile razy można tłumaczyć.

    > Wmawiasz mi brak szacunku - gdy okazuję zdziwienie i proszę
    > o wyjaśnienia twierdzisz że tego nie widzę - czemu nie potrafisz
    > wskazać mi kilku przykładów fragmentów wypowiedzi w których
    > okazałem brak szacunku do Ciebie? Czyżby dlatego, że zarzut
    > jaki mi postawiłeś był fałszywy? Przemyśl to sobie...

    Niczego Ci nie muszę wmawiać, a jeśli teraz sugerujesz jakieś
    przemyślenia to zaadresuj je do siebie w pierwszej kolejności.
    Człowiek tłumaczy, daje linki, opisuje, a Ty bezczelnie
    wycinasz co niewygodne, nie odnosisz się do tego co pisał
    interlokutor, a jak masz napisać cokolwiek co by udowodniło
    Twoją tezę, to piszesz, że szkoda Ci czasu szukać itd.

    Baw się dobrze...