  • Data: 2011-09-01 06:34:11
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-08-31, o godz. 20:17:40
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > I to się dzieje 480 METRÓW od BTSa????
    > A jesteś pewny że to wina telefonu a nie Ty masz pokój wyłożony
    > uziemioną blachą?

    Nie. Mam 2 iPhone-y 4 do testów wdrażanych aplikacji . I kilkanaście
    innych smartofonów innych producentów które w identycznych warunkach
    problemów nie mają. Starszy iPhone 3GS w tych samych warunkach działa
    OK.

    > Ewidentnie nie, skoro zasięg telefonu ma być rzędu 12 km a Ty go
    > testujesz w odległośi 480 metrów od BTSa... Nie wydurniaj się bo
    > gdyby tak było to nie mógłbym się ruszyć nigdzie ze swoim iPhone.

    Cóż - nie ruszam się z nim zwykle nigdzie bo mam inne telefony który nie
    ma problemów z łącznością w normalnych warunkach użytkowania. Dość mam
    sytuacji gdy przez iPhone nie można nawiązać połączenia podczas gdy
    inne telefony działają OK. Nic nei poradzę że iPhone 4 tak się
    zachowuje gdy normalnie trzyma się go w ręku jak inne telefony.

    > A cóż można zaproponować skoro coś Ci nie działa 480 metrów od BTSa?

    Inny producent wymienia taki telefon uznając go za wadliwy. Apple uważa
    że wszytko jest OK i najwyraźniej uważa że ich telefon ma mieć problemy
    z łącznością. Gdyby nie wymóg klienta by aplikacja działała także na
    iPhone nie miałbym z tym problemu. Klient dostał informacje, sprawdził
    na swoich telefonach i w umowie jest aneks o tym że nie odpowiadamy za
    problemy z łącznością do netu bo to nie jest wina tworzonej aplikacji.

    Zdrówko