  • Data: 2011-09-01 12:41:59
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20110901083411.37c0c0c6@babcia-workstation...

    > Nie. Mam 2 iPhone-y 4 do testów wdrażanych aplikacji . I kilkanaście
    > innych smartofonów innych producentów które w identycznych warunkach
    > problemów nie mają. Starszy iPhone 3GS w tych samych warunkach działa
    > OK.

    > Cóż - nie ruszam się z nim zwykle nigdzie bo mam inne telefony który nie
    > ma problemów z łącznością w normalnych warunkach użytkowania. Dość mam
    > sytuacji gdy przez iPhone nie można nawiązać połączenia podczas gdy
    > inne telefony działają OK. Nic nei poradzę że iPhone 4 tak się
    > zachowuje gdy normalnie trzyma się go w ręku jak inne telefony.

> [...]

    Ty naprawdę nie rozumiesz, że Twoja historia brzmi zupełnie
    nieprawdopodobnie bo miliony użytkowników iPhone z powodzeniem
    używają go kilka kilometrów od nadajnika a Ty masz mniej niż 1/2km?
    Coś się w tej historii nie zgadza, przeanalizuj lepiej problem i nie
    opowiadaj
    bajek, proszę, bo to jest niepoważne. Ja nie mam w swojej okolicy
    żadnego BTSa w promieniu kilku km i nie mam ŻADNYCH problemów
    z dostępem do internetu w swoim iPhone 4. Niezależnie od tego w której
    ręce go trzymam i jak go trzymam.