  • Data: 2011-09-01 13:28:54
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 14:38, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Przyznajesz mi rację ?

    W tym, że tak naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz, ale
    dla zasady coś napisać musisz?

    > Przecież to nie moja teza :-)))

    Zupełnie jakbym oglądał wywiad z panią Arbuz:
    R(eporter) - Czy Pani mieszka z mężem, czy osobno?
    A(rbuz) - No pewnie !

    > Apple robi 13" to był skrót myślowy - Apple robi LAPTOPA 13".

    No i co z tego, że "robi" laptopa 13", skoro mowa była o przyzwoitych
    matrycach dla osób bardziej wymagających i okazało się, że nic
    takowego w ich laptopach nie ma, a niby to taki topowy i designerski
    sprzęt?

    > Ty pisałeś o 12", więc nie rozumiem czy sprawdziłeś 13" Air czy 11".

    Tak Pani Arbuz.