  • Data: 2011-09-01 01:19:45
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:9c172m1vy9vv$.1t3991o52rmff$.dlg@40tude.net...

    > A poszukaj sobie, Engadget i Ars Technika zamieszczały.

    Jak sobie sam poszukam, to skąd będę wiedział że patrzę na te,
    o których Ty mówiłeś? Pokaż mi linki do tych, które Ty widziałeś.

    > Mniej więcej takie samo podobieństwo jak Fiata Pandy i Hummera.

    Dwa telefony mogą mieć IDENTYCZNE rozmiary a nie muszą być
    podobne, tymczasem podobne mogą być gdy różnią się rozmiarami.
    Miałeś w szkole matematykę? Czy wiesz co to są podobne trójkąty?