    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Tue, 30 Aug 2011 16:54:14 +0200
    <j38ah8$343$2@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38ujm$428$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j390up$avr$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aft0$a9b$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aulj$dki$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3b17e$ot5$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3cph2$uef$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e7us$jmm$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3gcbp$ehq$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3i4g5$646$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 14:43, Pszemol pisze:

    > Chcesz powiedzieć że można zredukować wszystko co masz do
    > powiedzenia przyjaciołom i znajomym do kilku templeatów ?

    a wiesz, ze moge nagrac swoja wiadomosc i wyslac sms'em w postaci tekstu?

    pewnie to jakis kosmiczny feature, ze o tym nie wiedziales ;)

    > No odpowiedz. Co tu śmiesznego?

    bo to oczywistosc.
    a Ty oczywiscie sie tym chwalisz.

    Czy wiesz, ze moj telegon ma ekran pojemnosciowy i multitouch?
    (tak to wyglada mniej wiecej z Twojej strony)
    ;)

    > Bo nie używałeś iPhone?

    mam w rece - nie widze roznic
    skoro nie widac roznic - po co przeplacac?
    ;)

    > Skomentują tak jak Ty: jak nie używali iPhone to nie będą wiedzieć co
    > tracą.

    patrz odpowiedz wyzej.

    > Jego zajebistość na czym polega? Bo zdjęcia robi fatalne.

    kup sobie aparat w koncu - zobaczysz roznice, albo zobaczysz w koncu jak
    fatalne fotografie robi iPhone.

    Ale pewnie zaraz powstanie watek, ze iPhone jest lepszy od normalnego
    aparatu fotograficznego.

    > No zważywszy na to jak robi zdjęcia Twój telefon jest to zrozumiałe :-)

    patrz wyzej -

    iPhone robi akceptowalne zdjecia jak na aparat do gadania.

    iPhone robi GÓWNIANE JAKOŚCIOWO zdjęcia jak na sprzet do fotografii.

    Czaisz roznice?

    > Acha... jasne.

    na szybko:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/zdje
    cia/Apple_iPhone_4_16GB.html

    rzuc swoimi zdjeciami (z exifem) - to porownamy i ocenimy :-D

    > Syfiaste.

    co argumento juz brakuje?

    > A pomyślałeś że tak jest po prostu wygodniej bez gniecenia kieszeni?
    > iPhone jest trochę kanciasty... Tylko że Ty masz uprzedzenia i każdego
    > posądzasz o jakiś lans - może właśnie dlatego że zazdrościsz tego
    > iPhone innym. Ten posądzany przez Ciebie o lans może sobie nie zdawać
    > sprawy z tego że tak jest przez Ciebie odbierany.

    dlaczego uzytkownicy Galaxy i innych telefonow (czesto wiekszych od
    iPhone'ow) nie maja takiego nawyku?

    --
    pozdr
    Adam (AL)