  • Data: 2011-08-30 14:17:33
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:q24947dl51sc$.2r1c37o4ei7z$.dlg@40tude.net...

    > Nie, to ty musisz być wyjątkowo ślepy. Mam sporo znajomych makówkarzy -
    > fotografów i żaden z nich nie ma złudzeń co do matrycy Aira.
    >
    > http://www.fabryka-pikseli.com/index.php/2011/08/03/
    macbook-pro-13-pierwsze-wrazenia/

    > http://www.anandtech.com/show/3991/apples-2010-macbo
    ok-air-11-13inch-reviewed/5
    > 46% Adobe RGB - dla grafika to parodia ekranu.

    Acha, czyli nie mówimy o Applach ogólnie tylko teraz o Macbooku Air? :-)

    > Nie, nie ma tam żadnej względności. Jasność, kontrast, kąty widzenia,
    > odwzorowanie kolorów - to wszystko da się obiektywnie zmierzyć.
    > I żadna wiara tego nie zmieni.

    Ale co innego jest ważne w telewizorze, co innego w monitorze
    dla desktopa a co innego w laptopie dla podróżnych...
    Jeszcze nie spotkałem takiej firmy co robi wszystko "naj"
    i nie ma żadnych kompromisów.

    > I co, proponujesz użyć iphone do obróbki grafiki zamiast Aira? ;)

    A Air jest laptopem dedykowanym do obróbki grafiki w labie???
    Od kiedy? Bo według mnie jest laptopem dla podróżnika do
    trzymania na kolanach w samolocie lub autobusie...