  • Data: 2011-08-30 14:11:24
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3io57$6ev$1@inews.gazeta.pl...

    > jak jestes grafikiem - to juz wystarczy az nadto

    No z tego co sam napisałeś wynika że grafikom to nie przeszkadza skoro
    większość z nich używa komputerów Appla.

    > dla Ciebie to pewnie nieprzekonujace (jak w tym calym watku), dla kogos
    > innego juz tak - jak najbardziej.

    Nie jestem grafikiem. Po drugie argument że produkty Appla nie są dobre
    dla grafików podczas gdy właśnie to jest główny atut reklamowy Appla
    bo taka jest "wieść gminna" jest dla mnie dosyć pocieszny...

    > a roznic jest wiecej - use google.

    Na szczęście nie jestem grafikiem, więc to zlewam sikiem prostym :-)