  • Data: 2011-08-30 12:43:54
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3i4g5$646$1@inews.gazeta.pl...

    > widzisz jest cos takiego jak szablon wiadomosci sms'a
    > (tylko nie mow , ze iPhone nie ma takiej funkcjonalnosci).
    > Robi sie to dwoma-trzema tapnieciami w ekran - bez wstukiwania

    Chcesz powiedzieć że można zredukować wszystko co masz do
    powiedzenia przyjaciołom i znajomym do kilku templeatów ?

    > To samo jak nie mozesz odebrac telefonu, zostawiasz dzwoniacemu
    > sms'a, ze oddzwonisz lub whatever.

    A po co miałbym to robić? Dzwoniący do mnie nie mają nerwicy :-)

    > Skrzynke glosowa wylaczykem od niepamietnych czasow - i wkurzaja
    > mnie telefony, gdy do kogos dzwonie i sie skrzynka zglasza.
    > Bo nie wiem, kiedy adresat odczyta moja poczte (a co jesli takich
    > wiadomosci bedzie mial 10 lub wiecej).

    No co z tego?

    > Jak wysylam sms'a i _mam potwierdzenie, ze doszedl_ - to jestem pewny, ze
    > sie nie zgubi moja wiadomosc (nie pisze elaboratow, tylko przekazuje
    > krotkie info - to wystarczy.)

    "Nie krzycz żono, już wracam" ? :-)

    > SMS jest przejrzysta lista - mozna do niej wrocic w dowolnej chwili, mozna
    > podac adres, telefon, jakis inny numer - ktory jest zapisany w jego
    > telefonie na stale i w dowolnej chcili mozna do niego wrocic.

    No super...

    > no nie rozsmieszaj mnie :)

    No odpowiedz. Co tu śmiesznego?

    > nie wiem czy ekran w HTC Desire sie rozni od HTC Desire Z (bo obudowa i
    > wykonanie juz tak) - ale ja nie mam nic do zarzucenia temu ekranowi.

    Bo nie używałeś iPhone?

    > Powiedz wiec cos wiecej na temat swoich uprzedzen.
    > Moze ktos kto ma teraz HTC Desire to skomentuja.

    Skomentują tak jak Ty: jak nie używali iPhone to nie będą wiedzieć co tracą.

    > poprzednio mialem G1 (google), wiec pewno o to Ci chodzi (system z 1.6
    > jedynie upgradowalem do 2.2.1 cyanogenmod).
    > Zajebisty telefon - szkoda, ze wolny - ale powstal pare lat temu wiec sie
    > nie ma co dziwic.
    > Natomiast ekran, jakosc klawiatury - pierwszorzedna.

    Jego zajebistość na czym polega? Bo zdjęcia robi fatalne.

    > G1 sprzed 3 lat - podejrzewam, ze robil lepsze zdjecia niz z tego samego
    > okresu jakis iPjone - ale nigdy bym sie nie odwazyl oceniac telefonu po
    > robieniu zdjec.

    No zważywszy na to jak robi zdjęcia Twój telefon jest to zrozumiałe :-)

    > Zreszta zdjecia z iPhone'a4 tez sa gowniane - plastikowe i nadaja sie
    > jedynie do ogladania na ekraniku.

    Acha... jasne.

    > buahhhaaaaaa
    > Wyciagam swoja stara e51 - i co lista wszystkich hotspotow, do ktorych byl
    > zalogowany telefon w czasie ostatniego czasu.
    > Ja ta liste co jakis czas czyszcze - bo po kija mi pamietac hotspot z
    > wenecji, jak tam w najblizszym czasie sie juz nie pojawie.
    >
    > Ty zeczywiscie taki jeste juz w tego iPhone'a zakochany?
    > Wez sie rozgarnij i zobacz, ze procz Apple sa rowniez inne telefony,
    > komputery, etc...

    Syfiaste.

    > po Twoich wczesniejszych wypowiedziach - przychylam sie do tego wniosku

    > no i tak powinienes trzymac.
    > Dla Ciebie - dla mnie to bedzie zabawka do lansu dla lasek przed dyskoteka
    > lub w kawiarni (zauwaz, ze wiekszosc wlascicieli iPhonow wyciaga swoje
    > zabawki i kladzie ostenctacyjnie na stol jak siedza w kawiarni :).

    A pomyślałeś że tak jest po prostu wygodniej bez gniecenia kieszeni?
    iPhone jest trochę kanciasty... Tylko że Ty masz uprzedzenia i każdego
    posądzasz o jakiś lans - może właśnie dlatego że zazdrościsz tego
    iPhone innym. Ten posądzany przez Ciebie o lans może sobie nie zdawać
    sprawy z tego że tak jest przez Ciebie odbierany.