  • Data: 2011-08-30 13:07:33
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 06:58:59 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Musisz być wyjątkowy jakiś, skoro tłumy grafików lubią Apple
    > i im ich matryce się podobają...

    Nie, to ty musisz być wyjątkowo ślepy. Mam sporo znajomych makówkarzy -
    fotografów i żaden z nich nie ma złudzeń co do matrycy Aira.

    http://www.fabryka-pikseli.com/index.php/2011/08/03/
    macbook-pro-13-pierwsze-wrazenia/

    http://www.anandtech.com/show/3991/apples-2010-macbo
    ok-air-11-13inch-reviewed/5
    46% Adobe RGB - dla grafika to parodia ekranu.

    > Porządna matryca LCD to pojęcie względne.

    Nie, nie ma tam żadnej względności. Jasność, kontrast, kąty widzenia,
    odwzorowanie kolorów - to wszystko da się obiektywnie zmierzyć. I żadna
    wiara tego nie zmieni.

    > Ta z iPhone jest dla mnie bardzo porządna.

    I co, proponujesz użyć iphone do obróbki grafiki zamiast Aira? ;)

    > Widzę że balansując na granicy paranoi właśnie przeszedłeś
    > na drugą stronę.

    TTST, OSD :P

    Przy okazji sprawdź w jakiejś encyklopedii co to jest paranoja :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"