  • Data: 2011-08-30 12:15:47
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    news:1dx1wzt78r3qd$.dlg@lepper.institute.com...

    > BTW - ZTCW to niemiecki zakaz już uchylono, a kolejny wniosek skończy się
    > tym, że holenderski sędzia każe Dżobsowi i Cookowi spie******
    > http://www.bgr.com/2011/08/25/dutch-judge-says-apple
    s-slide-to-unlock-patent-is-likely-invalid/

    > Zwłaszcza, że niemiecki zakaz wydano bez rozpatrywania sprawy, prawników
    > Szajsunga nawet nie było na sprawie, wróć, to jeszcze nie sprawa, to tylko
    > rozpatrzenie wniosków. A sędziowie na całym świecie nie lubią, jak ich się
    > robi w ch**** fałszowanymi fotkami.
    >
    > Będzie wesoło. Oj wesoło

    Jakimi fałszowanymi fotkami?
    To jest żałosne jak kibicujecie każdemu aby zlać tyłek Apple...
    Czy Samsung wstydu nie ma aby w swoim telefonie nie potrafił
    wymyśleć nic innego tylko kraść Slide to Unlock Appla???
    Ja bym się wstydził. Taka duża firma jak Samsung i zamiast
    swojej kreatywności kradnie wygląd iPhone toćka w toćkę...